Quote from Funbeat user on 11 May 2012, 13:53jepp 🙂 tack ...
förresten var det maxtid här på 6tim också? varit så upptagen med allt annat jag inte kollat...
jepp 🙂 tack ...
förresten var det maxtid här på 6tim också? varit så upptagen med allt annat jag inte kollat...
Quote from Funbeat user on 11 May 2012, 19:31Erik, du kan ju alltid kolla Edsbacka Bistro
Erik, du kan ju alltid kolla Edsbacka Bistro
Quote from Funbeat user on 12 May 2012, 12:57förresten är de många av er som ska vara med festen dagen därpå?
fick mejl om att man kan anmäla sig
förresten är de många av er som ska vara med festen dagen därpå?
fick mejl om att man kan anmäla sig
Quote from Funbeat user on 12 May 2012, 20:03Självklart! Jag har ju låtit sy upp en vit linnekostym speciellt för detta tillfälle.
Däremot noterar jag med stor besvikelse att arrangörerna kraftigt försämrat servicen direkt efter målgång. Förra gången, alltså 1912, serverades löparna ett glas Champ
Självklart! Jag har ju låtit sy upp en vit linnekostym speciellt för detta tillfälle.
Däremot noterar jag med stor besvikelse att arrangörerna kraftigt försämrat servicen direkt efter målgång. Förra gången, alltså 1912, serverades löparna ett glas Champ
Quote from Funbeat user on 12 May 2012, 20:25Jag har tänkt komma med då, det hör till för mig. Nu när det är mara-premiär och allt 🙂
Jag har tänkt komma med då, det hör till för mig. Nu när det är mara-premiär och allt 🙂
Quote from Funbeat user on 12 May 2012, 22:52då borde jag fundera på att svara ja till inbjudan... men först ska kolla vad finns i garderoben 🙂 hoppas många från FB ska vara med
då borde jag fundera på att svara ja till inbjudan... men först ska kolla vad finns i garderoben 🙂 hoppas många från FB ska vara med
Quote from Funbeat user on 16 May 2012, 22:38Tänkte försöka mig på min första mara här, känns lite nervöst, kommer jag att klara av det här?
53 år, har sprungit midnattsloppet 23 ggr senaste åren kring 55 min. Även provat på LL15 nu i fem år, senast 1.23. Brukar aldrig träna mer än 6-8 km.
Har sen d
Tänkte försöka mig på min första mara här, känns lite nervöst, kommer jag att klara av det här?
53 år, har sprungit midnattsloppet 23 ggr senaste åren kring 55 min. Även provat på LL15 nu i fem år, senast 1.23. Brukar aldrig träna mer än 6-8 km.
Har sen d
Quote from Funbeat user on 16 May 2012, 22:58Sa du 30 km lätt löpning? På blandat underlag? Med kompisarna?
Välkommen!
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=1200824
Sa du 30 km lätt löpning? På blandat underlag? Med kompisarna?
Välkommen!
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=1200824
Quote from Funbeat user on 16 May 2012, 23:15Hmm, lät ju lite intressant, fast lite hastigt påkommet. Hade planerat en 10-12 km i morgon, och 20+ på söndag. får sova på saken och kanske ansluta i morgon, åtminstone en del av vägen!
Hmm, lät ju lite intressant, fast lite hastigt påkommet. Hade planerat en 10-12 km i morgon, och 20+ på söndag. får sova på saken och kanske ansluta i morgon, åtminstone en del av vägen!
Quote from Funbeat user on 17 May 2012, 06:28Hans, häng på från Ropsten eller Värtan (det gör jag ca 10:30) så kan vi ta de andra frågorna på vägen.
Hans, häng på från Ropsten eller Värtan (det gör jag ca 10:30) så kan vi ta de andra frågorna på vägen.