Quote from Funbeat user on 17 May 2012, 08:17Sa du söndag? We got you covered!
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=1202068Fast det kanske är lite zaftig med 60+ km då... 🙂
Sa du söndag? We got you covered!
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=1202068
Fast det kanske är lite zaftig med 60+ km då... 🙂
Quote from Funbeat user on 17 May 2012, 09:5260?? Nja, det var väl att ta i! Men jag ska ta mig ner mot Värtan nu, så får vi se om jag hittar er, så hänger jag på en bit i alla fall!
60?? Nja, det var väl att ta i! Men jag ska ta mig ner mot Värtan nu, så får vi se om jag hittar er, så hänger jag på en bit i alla fall!
Quote from Funbeat user on 17 May 2012, 12:20Sprang med en bit, 7 km blev det, sen tillbaks 4 km till bilen. Tyvärr gjorde blåsan under hålfoten sig påmind igen...
Sprang med en bit, 7 km blev det, sen tillbaks 4 km till bilen. Tyvärr gjorde blåsan under hålfoten sig påmind igen...
Quote from Funbeat user on 18 May 2012, 15:29Hur jävligt kan en förkylning direkt efter Göteborgsvarvet ställa till med inför maran?
Körde Halvmaror som långpass innan Göteborgsvarvet och räknar med att hinna öka upp lite till innan nedtrappningen.Vad tror ni?
7 veckor kvar, jag har panik för att
Hur jävligt kan en förkylning direkt efter Göteborgsvarvet ställa till med inför maran?
Körde Halvmaror som långpass innan Göteborgsvarvet och räknar med att hinna öka upp lite till innan nedtrappningen.
Vad tror ni?
7 veckor kvar, jag har panik för att
Quote from Funbeat user on 18 May 2012, 16:02Sluta att fjompa dig!
Sprang just för första gången på 12 dagar,
luftrören känns som ett par tunna sugrör
med sirap i, p.g.a. den j**** allerginInget att hägna läpp för,
det är evigheter till Juli.
Sluta att fjompa dig!
Sprang just för första gången på 12 dagar,
luftrören känns som ett par tunna sugrör
med sirap i, p.g.a. den j**** allergin
Inget att hägna läpp för,
det är evigheter till Juli.
Quote from Funbeat user on 18 May 2012, 16:26Jag var sänkt i nästan 2 månader innan Göteborgsvarvet med vädligt sporadisk träning... Började träna på måndagen innan och klarade det utan allt för stora problem och tror mig ha en rätt behaglig resa på Maran om 2 veckor med. Så inga problem för dig med
Jag var sänkt i nästan 2 månader innan Göteborgsvarvet med vädligt sporadisk träning... Började träna på måndagen innan och klarade det utan allt för stora problem och tror mig ha en rätt behaglig resa på Maran om 2 veckor med. Så inga problem för dig med
Quote from Elias Engqvist on 18 May 2012, 16:34Jag hade sönder en menisk strax innan påsk - har inte sprungit sen dess - hoppas på operation nästa vecka - jag tänkte springa!
Jag hade sönder en menisk strax innan påsk - har inte sprungit sen dess - hoppas på operation nästa vecka - jag tänkte springa!
Quote from Funbeat user on 18 May 2012, 19:00DET är den rätta viljan!
DET är den rätta viljan!
Quote from Funbeat user on 29 May 2012, 13:59Startbeviset kom idag 🙂
Startbeviset kom idag 🙂
Quote from Funbeat user on 29 May 2012, 14:41aah - redan innan SM start.... måste se till jag tar rätt kuvert till STadion för att hämta chipen på fredag 🙂
aah - redan innan SM start.... måste se till jag tar rätt kuvert till STadion för att hämta chipen på fredag 🙂