Quote from Funbeat user on 7 June 2012, 06:35Någon annan här som kommer bo på Arcadia precis i närheten av Stadion?
Någon annan här som kommer bo på Arcadia precis i närheten av Stadion?
Quote from Funbeat user on 8 June 2012, 14:34Hur många av er är anmälda till festen 15 juli?
Hur många av er är anmälda till festen 15 juli?
Quote from Funbeat user on 8 June 2012, 16:46Jag anmälde mig. Finns iofs risk att jag står över om jag har svårt att gå den dagen 😀
Jag anmälde mig. Finns iofs risk att jag står över om jag har svårt att gå den dagen 😀
Quote from Funbeat user on 8 June 2012, 21:19Jag har inte anmält mig ännu, kändes kort med två timmar...men man kanske tröttnar om det är längre 🙂
Jag har inte anmält mig ännu, kändes kort med två timmar...men man kanske tröttnar om det är längre 🙂
Quote from Funbeat user on 8 June 2012, 21:43Jag undrat om att anmäla mig oxå...sen är utmaningen så klart om jag kan gå i "normala" skor! 🙂
Jag undrat om att anmäla mig oxå...sen är utmaningen så klart om jag kan gå i "normala" skor! 🙂
Quote from Funbeat user on 8 June 2012, 23:57Party party 😀
Party party 😀
Quote from Funbeat user on 9 June 2012, 14:59Hej!
Har en startplats, i grupp 1, till salu (pga höftproblem) till Jubileums Maraton 14 juli i Stockholm . Pris kan diskuteras.
Maila intresse till: bluckert62@telia.com
Hälsningar
Ann-Christin Blückert
Hej!
Har en startplats, i grupp 1, till salu (pga höftproblem) till Jubileums Maraton 14 juli i Stockholm . Pris kan diskuteras.
Maila intresse till: bluckert62@telia.com
Hälsningar
Ann-Christin Blückert
Quote from Funbeat user on 14 June 2012, 22:00Någon som ska köra från Göteborg och vill ha sällskap av en stor skäggig exilskåning?
Någon som ska köra från Göteborg och vill ha sällskap av en stor skäggig exilskåning?
Quote from Funbeat user on 15 June 2012, 16:30Har alla fått startbevis? Jag funderade över det och såg att de skulle ha skickat ut det i början av juni. Kanske dyker upp när som helst...
Har alla fått startbevis? Jag funderade över det och såg att de skulle ha skickat ut det i början av juni. Kanske dyker upp när som helst...
Quote from Funbeat user on 15 June 2012, 17:07Det borde du ha fått. Kolla att du är med i startlistan.
Det borde du ha fått. Kolla att du är med i startlistan.