Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag är då med i startlistan. Kanske att det har hamnat på villovägar

Kan tyvärr inte delta i loppet.
Säljer min plats, startgrupp 3.

Kontakta mig via mail vid intresse:
jonas_0123@live.se

/Jonas

Nu börjar det närma sig! Hur ligger ni till? Fler än jag som känner att man inte fått till tillräckligt med långpass?

Känner mig väl tillfreds med förberedelserna. Mitt mål brukar vara en tävling i slutet på Maj eller början på Juli, så i år har jag ju kunnat träna bra många veckor längre.

Jag var ute på en tvåmilarunda igår, och trots obefintlig förberedelse när det gä

@AndersN-- Tyvärr känner jag att jag fått ett långpass för mycket. Efter Fotrallyt kan jag ännu inte gå som folk och antar att det vore puckat att göra en mara om 2 veckor även om benhinnorna slutat bulta och värka innan dess.
Vet någon hur man säljer ett

var ute på 2 mils pass igår - i och med att det sprang stockholms mara för 4 vekor sen, är målet att ta mig runt, så det känns ok, ser fram emot eventet... hoppas vädret är mild & fin 🙂

Har inte tagit ett löpsteg sedan den 26:e maj. Något säger mig att det kommer gå lite segare än vanligt om två veckor 😉

Jag har haft svårt att hålla nere antalet långpass den senaste månaden. Fick ihop 143 km nu i helgen. Får se om jag kan vara lite mer disciplinerad de här sista två veckorna.

totalt träningsmängd på 54mil sedan februari, 12 mil/månad senaste 2 månaderna och endast 2st 30km-rundor (3timmar). Men det gör så ont och tar stopp runt 25km så nog önskar jag att jag hade fått ungefär dubbla antalet mil i kroppen och definitivt fler 30

Har varit uppe och sprungit 20-25 km några gånger, men för två veckor sen efter 17 km fick jag väldigt ont i benhinnorna, gjorde t.o.m. ont att gå ett par dar. Efter två veckor med Voltaren (tabletter och salva) så kändes det bra, så jag provade igår med