Quote from Funbeat user on 29 May 2012, 15:16Annars kan det bli jobbigt 🙂
Annars kan det bli jobbigt 🙂
Quote from Funbeat user on 29 May 2012, 15:26jepp... 🙂
jepp... 🙂
Quote from Funbeat user on 29 May 2012, 18:37jag fick inget startbevis =(
jag fick inget startbevis =(
Quote from Funbeat user on 29 May 2012, 21:03Inte jag heller ...
Inte jag heller ...
Quote from Funbeat user on 30 May 2012, 08:49Det kommer nog till oss också så småningom!
Det kommer nog till oss också så småningom!
Quote from Funbeat user on 30 May 2012, 09:00Jag fick mitt startbevis igår och jag jobbar inte den dagen, blev ledig måndagen oxå så på tisdagen ska jag nog kunna ta mig till jobbet.
Jag fick mitt startbevis igår och jag jobbar inte den dagen, blev ledig måndagen oxå så på tisdagen ska jag nog kunna ta mig till jobbet.
Quote from Funbeat user on 30 May 2012, 09:55fick mitt igår.... ni andra får säkert idag.
fick mitt igår.... ni andra får säkert idag.
Quote from Funbeat user on 30 May 2012, 10:29Det kommer när det kommer ...
Det kommer när det kommer ...
Quote from Funbeat user on 30 May 2012, 10:58Tack Kim, grym pepp...
Skämt o sido, kroppen har svarat bra på kvalitetspassen, men nu kom en svacka igen och allt är tungt som tusan.
blott mitt andra marathon (hoppas kunna köra lite fler framöver) och första gången var jag så skadad så då fanns noll
Tack Kim, grym pepp...
Skämt o sido, kroppen har svarat bra på kvalitetspassen, men nu kom en svacka igen och allt är tungt som tusan.
blott mitt andra marathon (hoppas kunna köra lite fler framöver) och första gången var jag så skadad så då fanns noll
Quote from Funbeat user on 4 June 2012, 08:54Hej, är det någon som ska åka från Malmö-Lundregionen till Stockholm den 13-14 juli?? Min löparkompis har nog hoppat av och det är tråkigt att åka själv...
Hej, är det någon som ska åka från Malmö-Lundregionen till Stockholm den 13-14 juli?? Min löparkompis har nog hoppat av och det är tråkigt att åka själv...