Quote from Funbeat user on 2 July 2012, 12:27Körde en distansvecka förra veckan och tar det lite lugnt nu. Jag har gått ner 8kg sen Stockholm marathon så det borde gå lite lättare.
Vässar formen genom en halv Ironman på lördag... Inte helt optimalt kanske...
Körde en distansvecka förra veckan och tar det lite lugnt nu. Jag har gått ner 8kg sen Stockholm marathon så det borde gå lite lättare.
Vässar formen genom en halv Ironman på lördag... Inte helt optimalt kanske...
Quote from Funbeat user on 2 July 2012, 13:03wow Jörgen - både på nya vikten & HIM.. Lycka till på HIM.
wow Jörgen - både på nya vikten & HIM.. Lycka till på HIM.
Quote from Funbeat user on 2 July 2012, 15:43Japp (H) HIM i Vansbro is the way to do it. skull oxå vilja tappa 8 kg
Japp (H) HIM i Vansbro is the way to do it. skull oxå vilja tappa 8 kg
Quote from Funbeat user on 2 July 2012, 16:06Självklart värmer man upp med en HIM i Vansbro. En halvmara + ANNAT borde väl vara lagom som ett sista långpass innan marathon-debuten 😀
Självklart värmer man upp med en HIM i Vansbro. En halvmara + ANNAT borde väl vara lagom som ett sista långpass innan marathon-debuten 😀
Quote from Funbeat user on 2 July 2012, 16:12aha jag är feg, Sthlms maran, Jubileums mara sen HIM i Sala 🙂 då har jag blivit less på långpass & längtar till mer cykling, simning gör jag redan året runt...bara mera OW sim.
ser fram emot 14 juli - mara sten nu flyttad till vändpunkten kollade igår
aha jag är feg, Sthlms maran, Jubileums mara sen HIM i Sala 🙂 då har jag blivit less på långpass & längtar till mer cykling, simning gör jag redan året runt...bara mera OW sim.
ser fram emot 14 juli - mara sten nu flyttad till vändpunkten kollade igår
Quote from Funbeat user on 2 July 2012, 18:44Barfota pass på dryga kilometern dom senaste tretton dagarna...men någon "Barfota-Kjelle" på jubileumsmaran det kommer ni inte att få se.....skulle i så fall vara att ta av dojorna innan stadion isf..typ för att stila lite....!?
Barfota pass på dryga kilometern dom senaste tretton dagarna...men någon "Barfota-Kjelle" på jubileumsmaran det kommer ni inte att få se.....skulle i så fall vara att ta av dojorna innan stadion isf..typ för att stila lite....!?
Quote from Funbeat user on 2 July 2012, 19:31Har kört ett långpass en gång i veckan under hela våren. Jag vet inte om det har hjälpt. Varje gång vid omkring 25 km är det som all kraft tar slut. Sista biten upp till 27-30 km är det bara på ren vilja jag håller mig springande. Det är tur att Jubileums
Har kört ett långpass en gång i veckan under hela våren. Jag vet inte om det har hjälpt. Varje gång vid omkring 25 km är det som all kraft tar slut. Sista biten upp till 27-30 km är det bara på ren vilja jag håller mig springande. Det är tur att Jubileums
Quote from Funbeat user on 3 July 2012, 10:24Kjelle, du får göra som Siraj Gena.
Se bara till att pricka in tiden också..
BILD:http://nimg.sulekha.com/sports/original700/siraj-gena-2010-3-21-8-24-8.jpg
Kjelle, du får göra som Siraj Gena.
Se bara till att pricka in tiden också..
BILD:http://nimg.sulekha.com/sports/original700/siraj-gena-2010-3-21-8-24-8.jpg
Quote from Funbeat user on 3 July 2012, 10:50Vilken fullträff för Asics. (t+)
Vilken fullträff för Asics. (t+)
Quote from Funbeat user on 3 July 2012, 11:02Ja, verkligen, inga skor, och niketröja 🙂
Fantastiskt.
Ja, verkligen, inga skor, och niketröja 🙂
Fantastiskt.