Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Tack för bilderna, jepp skylttarna finns överallt i Sollentuna, kollade på min löprunda igår, snart går starten! 🙂

vi laddar nu! 🙂

Camilla är en jäkel på att cykla runt och ta bilder, hon fångade oss på Urban 7 Summits också 🙂

Och världens minsta violin spelar en klagolåt för de bilägare som försöker ta sej ut från Silverdal/Östra Sollentuna nu på lördag.

Det finns säkert nån bilägare som kommer att hävda att det hade de ingen aaaaaaning om men på en gata i Silverdal står det med stora bokstäver.:
PARKERA INTE HÄR PÅ LÖRDAG

Jag har bevis (H)

Det var kul att köra banan med cykel, jag hade ett hum om de f

18km som sista längre pass före maran i söndags, blir nog en kortare runda på tisdag (6-10km) och sedan vila.

Tycker det skall bli riktigt kul, och just nu är jag glad att jag inte har den blekaste aning om hur banan går, väldigt nyfiken både på sträckn

Någon med lokal kännedom!

Vi kommer söder ifrån på E4/E20 och ska bo i gamla stan, vilken infartsparkering är en bästa för oss?

Vill ni ha en parkering nära Gamla stan? Katarinagaraget vid Slussen.

Är det krångligt att ta sig dit på fredagkväll? Jag tycker det är en mardröm att köra i Stockholm. Tyckte att Lidingöloppet var lindrigare än bilkörningen till city;)
Tänkte att det kanske var lättare att parkera på en infartsparkering och åka kommunalt i

Irine:
I Västertorp som ligger precis bredvid E4:an finns infartsparkering, 15 kr/dygn, max 48 timmar. http://www.stockholmparkering.se/infartspark.htm

Från Västertorp åker ni sen med röda linjen till Gamla stan.

Mikaels förslag är säkerligen bättre. Slussen kan nog vara lite bökigt om man inte är van och Katarinagaraget är säkerligen svindyrt.

Jag hade tagit bilen in på Söder och parkerat varsomhelst på gatorna. Gratis från fredag kväll till måndag morgon. Köra bil i Stockholm är lättare än vad ryktet säger. Det går också så långsamt att man hinner tänka.