Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Parkering vid Arcadia då som ligger precis vid stadion? Äsch, räknar med en förmögenhet i parkeringsavgift så blir man inte förvånad. 🙂

Du kan parkera gratis på Östermalms och Gärdets gator fredag kväll till måndag morgon. Kolla bara att du inte står på "enbart boende". Kolla också upp att inte gatan är blockad på grund av pågående idrottstävling!

Grymt! Tack för tipset!
Finns det några bra pizza/pasta hak som är öppna däromkring också?
ciao ciao öppnar ju först 12 och då är jag inte redo att dynga i mig mycket mat.

Såg också alla skyltar när vi körde från Soillentuna i söndags. Då kändes det bara spännande och kul.

Stockholms glass- och pastahus på Valhallavägen nere vid Tessinparken mitt emot Fältöversten är en favorit för oss som jobbar i faggorna. Vet dock inte deras exakta öppettider. Annars ligger ju pizzeriorna på ca 75 meters avstånd i hela området. Fråga nån

jepp nu är dte nära. min chef bor i SIlverdal & sa - oops jga kommer bli instängd på lördag - man kan alltid promenera var mitt svar 🙂
....
trafik notiser runt om i sollentuna - skit kul!

Varför stanna i Västertorp? Fruängen en station längre söderut så är det gratis att stå...

Blev lite orolig nu... lyckades missuppfatta totalt och drog iväg på ett långpass om 21,1 km i lördags - en vecka innan maran - hur negativt kan det vara tror ni?

Det är nog ingen större fara, om du vilar nu i veckan och inte tog ut dig allt för hårt på passet.

Tack för tipsen, ska fundera hur vi gör med bilen.

Hur laddar ni inför lördagen? Själv är jag inne på 3:dje vilodagen efter att ha kört ganska tufft sista veckorna, men i morgon måste jag springa!!!
Formen kändes bra tidigare så jag oroar mig mest för vä