Quote from Funbeat user on 11 July 2012, 08:24Pierre, jag har använt med kinesiotejp ohc det har funkat för mig.
Sparng igår kväll och imorse som en del av tömning - passet imorse var segt - en heldag igår med bara sallader var lite lågt på energi 🙂
nu kan det laddas med mera met men mest Vitarg
Pierre, jag har använt med kinesiotejp ohc det har funkat för mig.
Sparng igår kväll och imorse som en del av tömning - passet imorse var segt - en heldag igår med bara sallader var lite lågt på energi 🙂
nu kan det laddas med mera met men mest Vitarg
Quote from Funbeat user on 11 July 2012, 08:28Svårt med klädsel, eftersom det är mitt första mara så tar jag det som passar mig men det ska bli kul att se vad andra löpare och åskådarna hittat på. Ska cykla lite idag, känner av halsen efter två dagars storm på jobbet. Patienterna tycker att det är jä
Svårt med klädsel, eftersom det är mitt första mara så tar jag det som passar mig men det ska bli kul att se vad andra löpare och åskådarna hittat på. Ska cykla lite idag, känner av halsen efter två dagars storm på jobbet. Patienterna tycker att det är jä
Quote from Funbeat user on 11 July 2012, 08:28@ Pierre
Lindat runt knät med kinseiotejp ( gick inte att redigera mitt inlägg!)kolla länkar kinesio tejp.
http://www.kinesiotapeshop.se/tejp/kinesiotejp.html?gclid=CPyXhP_-kLECFZAvmAodSWLSggköpt både färdiga paket för knät sen även rulle som sedna
@ Pierre
Lindat runt knät med kinseiotejp ( gick inte att redigera mitt inlägg!)
kolla länkar kinesio tejp.
http://www.kinesiotapeshop.se/tejp/kinesiotejp.html?gclid=CPyXhP_-kLECFZAvmAodSWLSgg
köpt både färdiga paket för knät sen även rulle som sedna
Quote from Funbeat user on 11 July 2012, 08:58@ Shamala.
Tack, Det var bra tips. Har sett folk som sprungit med tejp runt knäet, specifikt under. Ska se om de kanske har sånt på Löplabbet här i stan.
Tack igen.
@ Shamala.
Tack, Det var bra tips. Har sett folk som sprungit med tejp runt knäet, specifikt under. Ska se om de kanske har sånt på Löplabbet här i stan.
Tack igen.
Quote from Funbeat user on 11 July 2012, 09:52@Pierre - vad bra.
jepp kommer själv har såna även på lördag.
haft känningar till och från ( kanske mer mentalt).
@Pierre - vad bra.
jepp kommer själv har såna även på lördag.
haft känningar till och från ( kanske mer mentalt).
Quote from Funbeat user on 11 July 2012, 09:55Får hoppas det kan finnas någon återförsäljade av sådana eller liknande här i stan för de hinner inte levereras i tid innan jag åker upp. Aja, någon hjälp ska här nog finnas att få. =)
Kanske dags att börja tänka om när man börjar tejpa 50% av kroppen in
Får hoppas det kan finnas någon återförsäljade av sådana eller liknande här i stan för de hinner inte levereras i tid innan jag åker upp. Aja, någon hjälp ska här nog finnas att få. =)
Kanske dags att börja tänka om när man börjar tejpa 50% av kroppen in
Quote from Funbeat user on 11 July 2012, 09:58Efter ett Triathlon och Simmlopp i Vansbro i helgen får det bli 2 löppass c:a timmen/st med löpskolning och koordinationslopp. Även öppet vatten simning om det skiner upp i eftermiddag.
Annars flummar jag best run på FunBeat och andra sidor, skaffar insp
Efter ett Triathlon och Simmlopp i Vansbro i helgen får det bli 2 löppass c:a timmen/st med löpskolning och koordinationslopp. Även öppet vatten simning om det skiner upp i eftermiddag.
Annars flummar jag best run på FunBeat och andra sidor, skaffar insp
Quote from Funbeat user on 11 July 2012, 10:03@Pierre,
http://www.kinesiotapeshop.se/tejp/kinesiotejp/kinesio-pre-cut/kinesiotape-precut-kna.htmlså ser mina färdiga "strips" ut.
knät ej 50% av kroppen - tejpa & "springa" synd att jag inte hade extra paket annars hade jag gärna hjälpt till som "åt
@Pierre,
http://www.kinesiotapeshop.se/tejp/kinesiotejp/kinesio-pre-cut/kinesiotape-precut-kna.html
så ser mina färdiga "strips" ut.
knät ej 50% av kroppen - tejpa & "springa" synd att jag inte hade extra paket annars hade jag gärna hjälpt till som "åt
Quote from Funbeat user on 11 July 2012, 10:16Nja, blir till att tejpa bröstvårtorna, knäna, lite tår mot skav. Så nej, inte riktigt 50 % men mer än när man började. =)
Tack, fick tips om apoteket också så blir en tur idag nerom stan.
Det ska bli kul på lördag. Skippar klocka etc för att undvika p
Nja, blir till att tejpa bröstvårtorna, knäna, lite tår mot skav. Så nej, inte riktigt 50 % men mer än när man började. =)
Tack, fick tips om apoteket också så blir en tur idag nerom stan.
Det ska bli kul på lördag. Skippar klocka etc för att undvika p
Quote from Funbeat user on 11 July 2012, 10:19Ok vad bra Pierre, jeep spring på känsla & ha kul. Inte varje dag man får var amed ett jubileums mara 🙂
Ok vad bra Pierre, jeep spring på känsla & ha kul. Inte varje dag man får var amed ett jubileums mara 🙂