Quote from Funbeat user on 11 July 2012, 10:20hej alla maralöpare!
Det städas upp ordenligt för oss i Sollentuna fina blommor i rondellen nära vallen mm... som Sollentunabo kollarag läget varje dag!
kommer bli så roligt!
hej alla maralöpare!
Det städas upp ordenligt för oss i Sollentuna fina blommor i rondellen nära vallen mm... som Sollentunabo kollarag läget varje dag!
kommer bli så roligt!
Quote from Funbeat user on 11 July 2012, 10:24Vad roligt! Det ska bli roligt, hoppas jag. Vad hoppas vi på för väder? Sol som 1912?
Vad roligt! Det ska bli roligt, hoppas jag. Vad hoppas vi på för väder? Sol som 1912?
Quote from Funbeat user on 11 July 2012, 10:36Åhh, jag är så tveksamt startande. Lite småskador och rädsla för att förvärra dem samt tråkigheter i familjen som försvårat förberedelserna.
Skulle ju bli min debut detta men jag kanske får vänta.
Har heller ingen som kan följa med mig till stan och d
Åhh, jag är så tveksamt startande. Lite småskador och rädsla för att förvärra dem samt tråkigheter i familjen som försvårat förberedelserna.
Skulle ju bli min debut detta men jag kanske får vänta.
Har heller ingen som kan följa med mig till stan och d
Quote from Funbeat user on 11 July 2012, 10:59Vilar mig iform och väntar och ser hur jag mår efter min lilla hjärnskakning ... :/
Vilar mig iform och väntar och ser hur jag mår efter min lilla hjärnskakning ... :/
Quote from Funbeat user on 11 July 2012, 11:12Hm, ska in till stan till en löpbutik. Tyckte att springshortsen inte kändes optimala i helgen, det får kanske bli nya vita. Eller kanske en kjol för det hade väl kvinnor sprungit i om vi hade fått vara med för 100 år sen 😉
Hm, ska in till stan till en löpbutik. Tyckte att springshortsen inte kändes optimala i helgen, det får kanske bli nya vita. Eller kanske en kjol för det hade väl kvinnor sprungit i om vi hade fått vara med för 100 år sen 😉
Quote from Funbeat user on 11 July 2012, 12:17Har du sprungit in i väggen?
Har du sprungit in i väggen?
Quote from Funbeat user on 11 July 2012, 12:23Cyklat ner i marken ... Tyvärr minns jag inte vad som hände.
(Gårdagens blogg)
Cyklat ner i marken ... Tyvärr minns jag inte vad som hände.
(Gårdagens blogg)
Quote from Funbeat user on 11 July 2012, 12:28Aha, det är synd att bloggarna försvinner i den strida strömmen av bekräftelsenarkomanernas länkspammande.
Aha, det är synd att bloggarna försvinner i den strida strömmen av bekräftelsenarkomanernas länkspammande.
Quote from Funbeat user on 11 July 2012, 12:34Usch, hoppas du blir bra till på lördag Lingling, hjärnskakning är inte att leka med.
Usch, hoppas du blir bra till på lördag Lingling, hjärnskakning är inte att leka med.
Quote from Funbeat user on 11 July 2012, 13:07Det enda jag är orolig över är passering nr 2 av Silverdal (där jag bor) efter 30 km. Kan hända att en stor kall öl på terassen kan locka för mycket då... 🙂 Ska bli intressant och se om man har pannben eller bara lite brosk...
Det enda jag är orolig över är passering nr 2 av Silverdal (där jag bor) efter 30 km. Kan hända att en stor kall öl på terassen kan locka för mycket då... 🙂 Ska bli intressant och se om man har pannben eller bara lite brosk...