Quote from Funbeat user on 11 July 2012, 13:17spar ölen till senare på lördga kväll 🙂
spar ölen till senare på lördga kväll 🙂
Quote from Funbeat user on 11 July 2012, 13:23Du tror inte ölen smakar bättre i en finishertröja? 🙂
Du tror inte ölen smakar bättre i en finishertröja? 🙂
Quote from Funbeat user on 11 July 2012, 13:32bra Annica - finisher tröjan på med medalj runt halsen sen ölen 🙂
bra Annica - finisher tröjan på med medalj runt halsen sen ölen 🙂
Quote from Funbeat user on 11 July 2012, 13:36Finisher tröja skulle ju locka ganska mycket... 🙂
Fast det är väl ingen sådan? 🙁Hur tar man sig ner för backen vid Järva krog efter dryga 30. Rullar man i grässlätten på sidan eller? Grymt brant för stumma ben.
Finisher tröja skulle ju locka ganska mycket... 🙂
Fast det är väl ingen sådan? 🙁
Hur tar man sig ner för backen vid Järva krog efter dryga 30. Rullar man i grässlätten på sidan eller? Grymt brant för stumma ben.
Quote from Funbeat user on 11 July 2012, 13:39Oj vilket arrangemang det var runt loppet!! Har inte varit inne på hemsidan förrän nu. Det låter ju jättekul. Synd att det är en bit till Sthlm.
Oj vilket arrangemang det var runt loppet!! Har inte varit inne på hemsidan förrän nu. Det låter ju jättekul. Synd att det är en bit till Sthlm.
Quote from Funbeat user on 11 July 2012, 13:39lite grann som vid västerbron med 7 km kvar 🙂 i värsta fall tänkte ja "gå"den biten...
lite grann som vid västerbron med 7 km kvar 🙂 i värsta fall tänkte ja "gå"den biten...
Quote from Funbeat user on 11 July 2012, 13:492012: Efter målgången fortsätter du till Östermalms IP (300 meter) där alla löpare bjuds på dryck plus något lätt att äta.
Sedan finns det tid för underhållning, avkoppling och eftersnack med andra löpare.Hämta din T-shirt: På Östermalms IP får du din T
2012: Efter målgången fortsätter du till Östermalms IP (300 meter) där alla löpare bjuds på dryck plus något lätt att äta.
Sedan finns det tid för underhållning, avkoppling och eftersnack med andra löpare.
Hämta din T-shirt: På Östermalms IP får du din T
Quote from Funbeat user on 11 July 2012, 13:52Ja Järvakrogbacken nerför blir en fin påminnelse om att man bara är människa i alla fall 🙂
Ja Järvakrogbacken nerför blir en fin påminnelse om att man bara är människa i alla fall 🙂
Quote from Funbeat user on 11 July 2012, 13:54Roligt, hade helt missat att det var en finisher tröja på jubileumsmaran också. Den vill man ju ha så då får ölen vänta till kvällen, när jag har den på mig!
Roligt, hade helt missat att det var en finisher tröja på jubileumsmaran också. Den vill man ju ha så då får ölen vänta till kvällen, när jag har den på mig!
Quote from Funbeat user on 11 July 2012, 14:03det är klart - många här som satsar på finsinher t.shirt ( inkl mig!) tiden ej viktigt 🙂
jepp järvakrog med typ en mil kvar... då börjar maran 🙂
det är klart - många här som satsar på finsinher t.shirt ( inkl mig!) tiden ej viktigt 🙂
jepp järvakrog med typ en mil kvar... då börjar maran 🙂