Quote from Funbeat user on 11 July 2012, 19:32Ja, här:
BILD:http://media.marathon.se/bilder/uploaded/12-PM-dukat-till-fest.gif
Alltså Post Race Party på Stadion sönd. 12:00. Alla löpare är inbjudna. Hoppas att ni tackat ja.
Ja, här:
BILD:http://media.marathon.se/bilder/uploaded/12-PM-dukat-till-fest.gif
Alltså Post Race Party på Stadion sönd. 12:00. Alla löpare är inbjudna. Hoppas att ni tackat ja.
Quote from Funbeat user on 11 July 2012, 19:58Jag är lite osäker på hur ja-tackningen till söndagens evenemang egentligen skulle ha gått till. Jag vet att jag var inne och klickade på vilken maträtt jag önskade bli serverad. Någon biljett fick jag dock inte ut från den klickningen.
Jag är lite osäker på hur ja-tackningen till söndagens evenemang egentligen skulle ha gått till. Jag vet att jag var inne och klickade på vilken maträtt jag önskade bli serverad. Någon biljett fick jag dock inte ut från den klickningen.
Quote from Funbeat user on 11 July 2012, 20:10Biljetten ska ligga i ditt nummerlappskuvert som du hämtar upp fre/lör före start.
Biljetten ska ligga i ditt nummerlappskuvert som du hämtar upp fre/lör före start.
Quote from Funbeat user on 11 July 2012, 20:19OK, jag är väl lite stirrig bara 🙂
OK, jag är väl lite stirrig bara 🙂
Quote from Funbeat user on 11 July 2012, 22:08Satsar ni på att springa den fullständiga längden? Om man gör det men inte kommer i mål räknas ändå den korta som fulländad, (jag är orolig för tidsgränsen för egen del)?
Satsar ni på att springa den fullständiga längden? Om man gör det men inte kommer i mål räknas ändå den korta som fulländad, (jag är orolig för tidsgränsen för egen del)?
Quote from Funbeat user on 11 July 2012, 22:14Jag har några vänner som inte ska springa som jag tänkte käka med, så jag hoppar dessvärre över "efterfesten"
Jag har några vänner som inte ska springa som jag tänkte käka med, så jag hoppar dessvärre över "efterfesten"
Quote from Funbeat user on 11 July 2012, 22:27Nu börjar det bli dags att bestämma sig hur man skall göra på lördag.
Skall man satsa på en bra tid som man alltid gör?
Eller skall man se det som en unik upplevelse som det gäller att njuta av så länge som möjligt?
Skall man göra en fullständig mara elle
Nu börjar det bli dags att bestämma sig hur man skall göra på lördag.
Skall man satsa på en bra tid som man alltid gör?
Eller skall man se det som en unik upplevelse som det gäller att njuta av så länge som möjligt?
Skall man göra en fullständig mara elle
Quote from Funbeat user on 11 July 2012, 23:11Man kan vänta med beslutet om att springa 40075 eller 42195 till passeringen genom Stadionporten. Där väljer man att antingen springa höger i mål eller till vänster och ut på den 910 meter långa vändslingan för att återvända in i stadion och gå i mål. För
Man kan vänta med beslutet om att springa 40075 eller 42195 till passeringen genom Stadionporten. Där väljer man att antingen springa höger i mål eller till vänster och ut på den 910 meter långa vändslingan för att återvända in i stadion och gå i mål. För
Quote from Funbeat user on 11 July 2012, 23:55Tack för tipset med brunchen.
Själv kommer jag att springa 42195 och jag kommer definitivt satsa på ett nytt pers.
Tack för tipset med brunchen.
Själv kommer jag att springa 42195 och jag kommer definitivt satsa på ett nytt pers.
Quote from Funbeat user on 12 July 2012, 00:24Vet någon om man kan omseeda sig?
Jag anmälde mig tidigt förra året med bara bara backiga Båstad Maraton i bagaget och har några tider som kanske räcker lite längre nu.
Vet någon om man kan omseeda sig?
Jag anmälde mig tidigt förra året med bara bara backiga Båstad Maraton i bagaget och har några tider som kanske räcker lite längre nu.