Quote from Funbeat user on 12 July 2012, 00:32Startgrupp 3-4-5 lottades väl så det spelar nog ingen roll.
Startgrupp 3-4-5 lottades väl så det spelar nog ingen roll.
Quote from Funbeat user on 12 July 2012, 00:49Där ser man, dock är jag i startgrupp 2 (3021) och hoppas på att bli bumpad till 1:an
Där ser man, dock är jag i startgrupp 2 (3021) och hoppas på att bli bumpad till 1:an
Quote from Funbeat user on 12 July 2012, 06:52Angående dagen-efter brunch så har även Haga forum en bra sådan (hade för något år sen iaf). Ligger vid brunnsviken i ena änden av hagaparken.
Angående dagen-efter brunch så har även Haga forum en bra sådan (hade för något år sen iaf). Ligger vid brunnsviken i ena änden av hagaparken.
Quote from Funbeat user on 12 July 2012, 08:13Vad gäller tejp för knä så hittade jag den inte på apoteket men däremot på TeamSportia. Inget på löplabbet, de hade rätt så klent utbud i allmänhet tyckte jag.
Tror det blir att springa den extra banan i slutet om allt står rätt till med kroppen. som nå
Vad gäller tejp för knä så hittade jag den inte på apoteket men däremot på TeamSportia. Inget på löplabbet, de hade rätt så klent utbud i allmänhet tyckte jag.
Tror det blir att springa den extra banan i slutet om allt står rätt till med kroppen. som nå
Quote from Funbeat user on 12 July 2012, 09:38Springer jag in på stadion på 2:50 blir det vänster.
Springer jag in på stadion på 3:02 blir det höger.
Där emellan kan jag slå pres. men tror jag struntar i det och går höger då.Målgången är ju likadan och på samma ställe så för den saken spelar det in
Springer jag in på stadion på 2:50 blir det vänster.
Springer jag in på stadion på 3:02 blir det höger.
Där emellan kan jag slå pres. men tror jag struntar i det och går höger då.
Målgången är ju likadan och på samma ställe så för den saken spelar det in
Quote from Funbeat user on 12 July 2012, 10:17@Pierre Vad bra att du hittade tejpen. Hoppas det hjälper.
@My Samuelsson - tejpen hittades av Pierre i Team Sportia.
@Pierre Vad bra att du hittade tejpen. Hoppas det hjälper.
@My Samuelsson - tejpen hittades av Pierre i Team Sportia.
Quote from Funbeat user on 13 July 2012, 10:35Ha... kom precis på att jag har rätt så håriga ben.. vet inte om strechad tejp är så mycket behagligare. Tror jag tar en snabb runda hemom och plockar med knä-stöd (strumpa) med så ja..har man alltid något.
Ha... kom precis på att jag har rätt så håriga ben.. vet inte om strechad tejp är så mycket behagligare. Tror jag tar en snabb runda hemom och plockar med knä-stöd (strumpa) med så ja..har man alltid något.
Quote from Funbeat user on 13 July 2012, 10:44Jag är säkert blind när jag letar på hemsidan... Någon som vet hur mycket vätskekontroller som kommer att finnas och vart? Och om det kommer att finnas sportdryck eller om man går på 1912s vätska?
Jag är säkert blind när jag letar på hemsidan... Någon som vet hur mycket vätskekontroller som kommer att finnas och vart? Och om det kommer att finnas sportdryck eller om man går på 1912s vätska?
Quote from Funbeat user on 13 July 2012, 10:51Om du fick hem ett brev med startbevis så fanns det även med en karta över hela loppet. Där fanns utmarkerat vilka vätskekontroller som finns, var och vilka som är av 1912 års modell. Den är utvikningsbar. Har den inte på mig just nu så kan inte kolla up
Om du fick hem ett brev med startbevis så fanns det även med en karta över hela loppet. Där fanns utmarkerat vilka vätskekontroller som finns, var och vilka som är av 1912 års modell. Den är utvikningsbar. Har den inte på mig just nu så kan inte kolla up
Quote from Funbeat user on 13 July 2012, 10:52http://www.jubileemarathon.se/start/content.cfm?Sec_ID=3610&Rac_ID=169&Lan_ID=1
http://www.jubileemarathon.se/start/content.cfm?Sec_ID=3610&Rac_ID=169&Lan_ID=1