Quote from Funbeat user on 13 July 2012, 11:08Nu drar vi till Stockholmia!
Lycka till allihopa, hoppas vi får en underbar tur i bra löparväder.
Nu drar vi till Stockholmia!
Lycka till allihopa, hoppas vi får en underbar tur i bra löparväder.
Quote from Funbeat user on 13 July 2012, 12:17Kanon tack så mycket 🙂
Nu kan jag försöka lägga upp loppet lite bättre
Kanon tack så mycket 🙂
Nu kan jag försöka lägga upp loppet lite bättre
Quote from Funbeat user on 13 July 2012, 15:55Fick ni andra någon stor plastpåse, som man brukar få, att lämna överdragskläder i?
Fick klisterlappen man ska sätta på men ingen påse.
Kanske finns de där, men jag brukar ha den som ´väska´under dagen och hade tänkt packa och reka i den nu 🙁
(sådan tur
Fick ni andra någon stor plastpåse, som man brukar få, att lämna överdragskläder i?
Fick klisterlappen man ska sätta på men ingen påse.
Kanske finns de där, men jag brukar ha den som ´väska´under dagen och hade tänkt packa och reka i den nu 🙁
(sådan tur
Quote from Funbeat user on 13 July 2012, 15:59Tygpåse ja, plastpåse nej.
Tygpåse ja, plastpåse nej.
Quote from Funbeat user on 13 July 2012, 16:33Fast det står ´"plastpåse" för att lämna överdragskläder i´, överallt.
Så inte har de tänkt man ska trycka ner sin rygga eller överdragskläder/skor i lilla tygpåsen?
Fast det står ´"plastpåse" för att lämna överdragskläder i´, överallt.
Så inte har de tänkt man ska trycka ner sin rygga eller överdragskläder/skor i lilla tygpåsen?
Quote from Funbeat user on 13 July 2012, 16:45Mycket bra fråga... Känns som att någon missat något och jag vet inte om det är jag 🙂
Mycket bra fråga... Känns som att någon missat något och jag vet inte om det är jag 🙂
Quote from Funbeat user on 13 July 2012, 17:00Med tanke på dagens oväder med hejdundrande åska, störtregn och hagel så är nog en påse i plast att rekommendera för ombytet. När jag var där idag förvandlades arenan till en isstadion:
BILD:http://www.funbeat.se/photo.aspx?FileName=5a2f3b76b86147848b97b
Med tanke på dagens oväder med hejdundrande åska, störtregn och hagel så är nog en påse i plast att rekommendera för ombytet. När jag var där idag förvandlades arenan till en isstadion:
BILD:http://www.funbeat.se/photo.aspx?FileName=5a2f3b76b86147848b97b
Quote from Funbeat user on 13 July 2012, 17:29Hej Mikael,
Den delades ut i ståndet längst bort till vänster om scenen.
Hej Mikael,
Den delades ut i ståndet längst bort till vänster om scenen.
Quote from Funbeat user on 13 July 2012, 17:35Bra, då hinner jag plocka upp den i morgon.
Bra, då hinner jag plocka upp den i morgon.
Quote from Funbeat user on 13 July 2012, 18:13Jag frågade om plastpåse för överdragskläder, och de delas ut i morgon innan starten.
Jag frågade om plastpåse för överdragskläder, och de delas ut i morgon innan starten.