Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

ok, bra att vi får plastpåse för inlämning...HA KUL allesammans!

Sorry Anders...jag trodde att du ville veta höjden från noll till högsta punkten på banan...å den är 41 meter. Kan verka lite...men oj,oj,oj....!!?

Tur man har vattentät väska och vattensäkra påsar i. Skulle det regna imorgon har jag förhoppningvis mitt på det torra. Hämtar ut min kit imorgon så ska bli spännande att se hur man blir med allt =)
Ska bli intressant, lycka till nu!

Dubbelpost!

Kul med bilden Mikael, jag var vid Stadion ca 16.00 och då började molnen försvinna.

Jag kollade mitt kuvert när jag hade lämnat Stadion och upptäckte att det saknades biljett till söndagen. Enl min PT= Lillebror så fick han uppmaningen att hämta sin bil

Camilla, se Bernts kommentar här ovan. Biljetten hämtas i ett stånd på mässan. Du kan nog liksom jag plocka upp den i morgon före start.

Det hoppas jag, blev bara lite putt på att jag inte fick den infon när jag hämtade mitt kuvert. Jag vill gå på festen, bra för att "måste" röra på lekamen dagen efter 😉

Lycka till alla!

Ha så kul idag!

Lycka till allihopa idag!
Jag springer min första mara idag och det ska bli riktigt kul 🙂

Två timmar till start, nu börjar det kännas riktigt pirrigt! Lite väl varmt tycker jag, fast ser ju ut som vi kan få lite svalkande regn på returen. Laddar med havregrynsgröt!