Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Vilken fin stämning bland löparna & publikne i STadion & längst vägen!!! inte min bästa tid men jättenöjd ändå!

första gången tror jag att jag slutade på bättre placering än placeringen vid 5km! 🙂

hoppas många kommer på festen.

STORT STORT TACK till

Någon som vet om programmet tv4 sände vid midnatt går att se någon annanstans idag? Det verkar inte finnas med på TV4play.

kl 12.45 på en lite udda kanal, ung TV4 extra sport

Hoppas du hittar det och grattis till ditt lopp!

Sitter här och småler över era inlägg 🙂

Jag gjorde mitt första maraton och det blir inte det sista 😀 Det var jobbigt igår men jag kom ur sängen nu och ska åka in till Stadion för att fira. Det var jättekul och ett minne för livet, tårarna kom när jag

Sprang till vänster och lyckades kapa mitt personbästa med 14 minuter. Tiden blev 4:07. Det här var mitt tredje maratonlopp, så på en flackare bana vågar jag nog hoppas på sub 4.

Dessutom var det fantastiskt kul att vara med. Stort tack till arrangörer,

--> Jonas Bohlin
Min Polar med barometer säger 315 meter stigning.

Den bästa kommentaren står nog Funbeat för:
"denna tävling har passerat. Titta efter nästa års tävling."

Nöjde mig med den kortare varianten. Perfekt väder och härlig stämning längs med hela banan.

Det var en otrolig stämning runt banan. Jag blev riktigt förvånad att det stod folk och hejade nästan överallt! Extra peppande var det att springa genom Silverdal där jag bor!!

Det var många stiliga herrar och vackra damer ute också, inte bara arrangörer utan privatpersoner som klätt upp sig. Det tyckte jag var roligt, och det stod jättefina veteranbilar på sina ställen, vilken stämning!