Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Ojojoj, vilka stela ben idag - varför bor jag inte i ett hus utan trappor? 😉
Kom ju inte i mål, så nu är det väl bäst att anmäla sig till Sthlm Mara 2013, jag måste väl göra åtminstone en mara här i livet...

För den som missade TV4s sändning i natt kom

Tack för länkarna Hans, imponerande kvalitet för att vara filmat med en iPhone =)

Sprang distansen för första gången igår och det var riktigt trevligt både vad gäller medlöpare, funktionärer samt åskådare.

Det enda jag skulle vilja gnälla på är sportdr

Min första mara som funktionär, superroligt!
Många sprang utklädda, en finsk löpare i hel folkdräkt! Annars var det imponerande att se folk springa med både plakat, bagetter, parasoll och annat i händerna. Anders Szalkai sprang skrattande och många andra

Det här var det roligaste lopp jag någonsin sprungit! Massor av ögongodis längs vägen, fantastiska funktionärer och trevliga medlöpare. Det var bara mitt andra maraton, så det finns mycket kvar att lära, men det blir svårt att toppa det här. Vad jag är g

Det här var det roligaste lopp jag någonsin sprungit! Massor av ögongodis längs vägen, fantastiska funktionärer och trevliga medlöpare. Det var bara mitt andra maraton, så det finns mycket kvar att lära, men det blir svårt att toppa det här. Vad jag är g

Beklagar dubbelpostningen, himla meckigt att göra sådant här på en mobiltelefon i en båt...

Jonas o Kim på tal om höjdmeter: Jag plockade mina 770 m rakt av http://www.gpsies.com där jag lagt upp alla provspringningar jag gjort. Vid närmare eftertanke känns 770 bra mycket i jämförelse med bergslopp och fjällmaror jag sprungit.

Så nu kollade jag samma

Ni som sprungit både Jubilemsmaran och Asics Stockholms maran, vad skiljde det i tid mellan dom?

För mig skilde det ca 10 min.

3:38 vanliga Maran
3:47 Jubileumsmaran.

Trots att jag provsprungit blev jag lite tagen av alla backar...
Har bara Stockholmsmaran att jämföra med men jag skulle tro att Jubmaran räknas som ganska tuff.

Samma som Rickard: 3:37 på Stockholm Marathon, 3:46 på Jubileumsmarathon. Men jag hade sämre uppladdning inför JM, med samma förutsättningar inför loppen gissar jag att det skulle skilja fem–sex minuter.