Quote from Funbeat user on 13 July 2012, 18:36Hur knyter man näsduken, det var bu utlovad beskrivning men jag hittade ingen. Ska man kanske bara knyta i hörnen. 🙂 då blir den inte snygg
Hur knyter man näsduken, det var bu utlovad beskrivning men jag hittade ingen. Ska man kanske bara knyta i hörnen. 🙂 då blir den inte snygg
Quote from Funbeat user on 13 July 2012, 19:01Jag väckte viss munterhet omkring mig när jag hade knutit min huvudduk 😀
Jag väckte viss munterhet omkring mig när jag hade knutit min huvudduk 😀
Quote from Funbeat user on 13 July 2012, 19:52Vid soligt väglag, knyt en liten knut i vardera snibben så blir det en kalott att trä på kraniet.
Om det blåser om öronen så är klassisk påskkärringknytning att föredra. Vik över diagonalen. Ta tag i snibbarna och knyt under hakan.
Vid soligt väglag, knyt en liten knut i vardera snibben så blir det en kalott att trä på kraniet.
Om det blåser om öronen så är klassisk påskkärringknytning att föredra. Vik över diagonalen. Ta tag i snibbarna och knyt under hakan.
Quote from Funbeat user on 13 July 2012, 20:16Någon som har koll på banans totala höjdmeter?
Någon som har koll på banans totala höjdmeter?
Quote from Funbeat user on 13 July 2012, 20:1641 meter....................................................................!
41 meter....................................................................!
Quote from Funbeat user on 13 July 2012, 20:28770 meter stigning
770 meter stigning
Quote from Funbeat user on 13 July 2012, 20:31Total stigning då?
Total stigning då?
Quote from Funbeat user on 13 July 2012, 20:31Tack Mikael!
Tack Mikael!
Quote from Funbeat user on 13 July 2012, 20:38770 m gäller alltså 40075 m. Den där snutten som ger 42195 har jag inte mätt. Att jämföra med vanliga Stockholmsmaran som mäter 547 m.
770 m gäller alltså 40075 m. Den där snutten som ger 42195 har jag inte mätt. Att jämföra med vanliga Stockholmsmaran som mäter 547 m.
Quote from Funbeat user on 13 July 2012, 21:07Vaselin på nippeln, sedan tejp på det. Funkar bra. Ang bröstvårtstips.
Jag kör den korta varianten, alltså originaldistansen. Det är ju jubileum...då är det det som gäller. Springa längre kan jag göra annan gång...
Vaselin på nippeln, sedan tejp på det. Funkar bra. Ang bröstvårtstips.
Jag kör den korta varianten, alltså originaldistansen. Det är ju jubileum...då är det det som gäller. Springa längre kan jag göra annan gång...