Quote from Funbeat user on 10 July 2012, 20:11Jag kör sista långpasset om 50 km på torsdag. Sen blir det rejäl vila fram till start.
Jag kör sista långpasset om 50 km på torsdag. Sen blir det rejäl vila fram till start.
Quote from Funbeat user on 10 July 2012, 20:18Sista pass idag. Testar om man kan springa med iallafall tröja i försök till typ tidigt 1900 tal.. lite får man ju ändå gå in för det. =)
Men det är illa illa illa.. förkyld efter Vättern och sedan sista minuten satsning inför Vansbro (som gick bättre än
Sista pass idag. Testar om man kan springa med iallafall tröja i försök till typ tidigt 1900 tal.. lite får man ju ändå gå in för det. =)
Men det är illa illa illa.. förkyld efter Vättern och sedan sista minuten satsning inför Vansbro (som gick bättre än
Quote from Funbeat user on 10 July 2012, 20:26Intervallpass i lördags. Återhämtningspass i söndags. Vilodag i går. I kväll sprang jag mitt vanliga backiga-grusvägen-i-skogen-pass och i morgon kväll kör jag nog samma pass igen. Sedan vila fram till starten på lördag.
Dessutom ska jag kolhydratladda
Intervallpass i lördags. Återhämtningspass i söndags. Vilodag i går. I kväll sprang jag mitt vanliga backiga-grusvägen-i-skogen-pass och i morgon kväll kör jag nog samma pass igen. Sedan vila fram till starten på lördag.
Dessutom ska jag kolhydratladda
Quote from Funbeat user on 10 July 2012, 20:47Började kolhydratladda igår och körde ett tufft spinningpass på kvällen igår.
Idag fick jag mjölksyra och yrsel av att gå i trappor men persade ändå på 7km på kvällen.Nu vila i dagarna tre innan loppet.
Ser det också som en kul grej. Mitt mål blir att f
Började kolhydratladda igår och körde ett tufft spinningpass på kvällen igår.
Idag fick jag mjölksyra och yrsel av att gå i trappor men persade ändå på 7km på kvällen.
Nu vila i dagarna tre innan loppet.
Ser det också som en kul grej. Mitt mål blir att f
Quote from Funbeat user on 10 July 2012, 21:50jag kör tömning på samma sätt som innan stockholms mara.
sallader idag - kort löppas innan middag på 5km ( extra pass var sim imorse)
sen imgn btti 7 km på schemat sen kan det börjas ladda med maten.
I och med jag har svårt för att äta mycket blir det äv
jag kör tömning på samma sätt som innan stockholms mara.
sallader idag - kort löppas innan middag på 5km ( extra pass var sim imorse)
sen imgn btti 7 km på schemat sen kan det börjas ladda med maten.
I och med jag har svårt för att äta mycket blir det äv
Quote from Funbeat user on 10 July 2012, 21:52Kör nog bara en barfota typ två km före jubben...1?? Asfalt dock...!
Kör nog bara en barfota typ två km före jubben...1?? Asfalt dock...!
Quote from Funbeat user on 10 July 2012, 22:17För min del så blir det bara ca 40 km cykling om dagen ( till & från jobbet ) , pga av att jag fick löparförbud av min naprapat. Lyckades få en elak sträckning på insidan av vänster vad i torsdags. Men nu är det bättre och hoppas att den håller på lördag.
För min del så blir det bara ca 40 km cykling om dagen ( till & från jobbet ) , pga av att jag fick löparförbud av min naprapat. Lyckades få en elak sträckning på insidan av vänster vad i torsdags. Men nu är det bättre och hoppas att den håller på lördag.
Quote from Funbeat user on 11 July 2012, 04:21Jag körde Vansbro Triathlon i lördags en HIM och i måndags blev det ett löppass på 15km,i kväll blir det ett kortare simpass sen vila å pasta
Jag körde Vansbro Triathlon i lördags en HIM och i måndags blev det ett löppass på 15km,i kväll blir det ett kortare simpass sen vila å pasta
Quote from Funbeat user on 11 July 2012, 07:05Största förberedelseutmaningen ligger ju i att hitta tidsenlig löparklädsel. Det var först igår som jag lyckades få tag på ett par skor med rottingsula. I stort sett identiska med de som Shizo Kanaguri bar 1912. Rotting visar sig ha en liten, knappt förni
Största förberedelseutmaningen ligger ju i att hitta tidsenlig löparklädsel. Det var först igår som jag lyckades få tag på ett par skor med rottingsula. I stort sett identiska med de som Shizo Kanaguri bar 1912. Rotting visar sig ha en liten, knappt förni
Quote from Funbeat user on 11 July 2012, 07:19Hehe, ska bli intressant att se vad folk hittar på för klädsel. Hittade bara en tröja som kan fungera, blir något litet iallafall.
Blev en bra sista runda igår, gott om energi kvar efteråt i bra behagligt tempo och allt var dandy förutom mitt högra knä so
Hehe, ska bli intressant att se vad folk hittar på för klädsel. Hittade bara en tröja som kan fungera, blir något litet iallafall.
Blev en bra sista runda igår, gott om energi kvar efteråt i bra behagligt tempo och allt var dandy förutom mitt högra knä so