Quote from Guest on 2 December 2009, 00:10På allmän förfrågan, eller åtminstone efter några försiktiga mail där de undras om det blir nån julkalender här på Funbeat även i år, så har jag bestämt att ha en i år också. Hade kanske inte tänkt det tidigare, men varför inte. Det är inte många minuter
På allmän förfrågan, eller åtminstone efter några försiktiga mail där de undras om det blir nån julkalender här på Funbeat även i år, så har jag bestämt att ha en i år också. Hade kanske inte tänkt det tidigare, men varför inte. Det är inte många minuter
Quote from Funbeat user on 2 December 2009, 00:20Jag har inga problem med vädret, alla väder kan vara favoritväder 🙂 Jag tycker det är häftigt med omväxling och utmaningar!! Problemet är att klä sig rätt - jag tar ofta på mig för mycke ... phuuu
Jag har inga problem med vädret, alla väder kan vara favoritväder 🙂 Jag tycker det är häftigt med omväxling och utmaningar!! Problemet är att klä sig rätt - jag tar ofta på mig för mycke ... phuuu
Quote from Funbeat user on 2 December 2009, 00:29är det bara jag som tycker att ju det inte finns nåt roligare löpväder än snöstorm/snöslask ? (H)
är det bara jag som tycker att ju det inte finns nåt roligare löpväder än snöstorm/snöslask ? (H)
Quote from Funbeat user on 2 December 2009, 04:24Den här luckan fick mig att le stort. 😀 Bästa vädret att kuta i är ca 15 grader och lätt regn ( som på midnattsloppet i stockholm i år). Eller annars en molnig dag med ca +8 grader.
Den här luckan fick mig att le stort. 😀 Bästa vädret att kuta i är ca 15 grader och lätt regn ( som på midnattsloppet i stockholm i år). Eller annars en molnig dag med ca +8 grader.
Quote from Funbeat user on 2 December 2009, 06:37Klockrent (t+)
Klockrent (t+)
Quote from Funbeat user on 2 December 2009, 07:10Vad kul med kalender i år igen! Det var så roligt förra året, så jag ser fram mot nya fullträffar!! 😀
Vad löpväder beträffar, så är det helt rätt (nästan) att det inte finns dåligt löparväder. Jag var ute en gång i snöoväder en tidig morn. Vägarna var h
Vad kul med kalender i år igen! Det var så roligt förra året, så jag ser fram mot nya fullträffar!! 😀
Vad löpväder beträffar, så är det helt rätt (nästan) att det inte finns dåligt löparväder. Jag var ute en gång i snöoväder en tidig morn. Vägarna var h
Quote from ellen olsson on 2 December 2009, 07:12Haha!
Skulle alla löpare trivas som fisken i vattnet här i Göteborgstrakten?
Haha!
Skulle alla löpare trivas som fisken i vattnet här i Göteborgstrakten?
Quote from Funbeat user on 2 December 2009, 07:37Lite små kyligt väder är allra bäst.... vintern är min favorit tid av den enkla anledningen att jag har svårt för värmen. På sommaren hinner klockan ofta närma sig midnatt innan temperaturen är lam för mig. Men på vintern är det fin fint.... några plusgra
Lite små kyligt väder är allra bäst.... vintern är min favorit tid av den enkla anledningen att jag har svårt för värmen. På sommaren hinner klockan ofta närma sig midnatt innan temperaturen är lam för mig. Men på vintern är det fin fint.... några plusgra
Quote from Elias Engqvist on 2 December 2009, 08:04Jag skulle kunna låtsas att jag var hurtig och säga att kyla och regn är väl toppen, men det tycker jag faktiskt inte. Men regn då det är 20 grader kan vara härligt då man är ute och springer!
Och kul med ännu en löparkalender! Tack!
Jag skulle kunna låtsas att jag var hurtig och säga att kyla och regn är väl toppen, men det tycker jag faktiskt inte. Men regn då det är 20 grader kan vara härligt då man är ute och springer!
Och kul med ännu en löparkalender! Tack!
Quote from Funbeat user on 2 December 2009, 08:17Ser fram emot denna tråd.
Tack på förhand.
Ser fram emot denna tråd.
Tack på förhand.