Quote from Funbeat user on 2 December 2009, 08:22Kul med kalender igen. 🙂
Jag är inte så väderberoende, men jag gillar inte när det är halt eller när det är väldigt varmt och soligt. Springa i regn är mysigt.
Kul med kalender igen. 🙂
Jag är inte så väderberoende, men jag gillar inte när det är halt eller när det är väldigt varmt och soligt. Springa i regn är mysigt.
Quote from Funbeat user on 2 December 2009, 08:28Eftersom man behöver springa kontinuerligt för att bli en bättre löpare så är det bara att acceptera vädret för dagen. Får jag välja så väljer jag tidig höst. 5-10 grader, sol och vindstilla. Det händer ju förövrigt inte så ofta i götet. Regn stör mig int
Eftersom man behöver springa kontinuerligt för att bli en bättre löpare så är det bara att acceptera vädret för dagen. Får jag välja så väljer jag tidig höst. 5-10 grader, sol och vindstilla. Det händer ju förövrigt inte så ofta i götet. Regn stör mig int
Quote from Funbeat user on 2 December 2009, 08:283 +grader, 15 sekundmeter och lam hällregn så är det som i Skåne.
3 +grader, 15 sekundmeter och lam hällregn så är det som i Skåne.
Quote from Funbeat user on 2 December 2009, 08:52Senaste månaden måste varit den sämsta November i mannaminne. (Fast några ljusglimtar fanns det) Inte för att det hindrar mig att träna, men jag kommer aldrig att gilla 0-3 grader och hällregn. Det kan Göteborg få behålla. 🙂
Bästa löpvädret? En ljumme
Senaste månaden måste varit den sämsta November i mannaminne. (Fast några ljusglimtar fanns det) Inte för att det hindrar mig att träna, men jag kommer aldrig att gilla 0-3 grader och hällregn. Det kan Göteborg få behålla. 🙂
Bästa löpvädret? En ljumme
Quote from Funbeat user on 2 December 2009, 08:55Detta var en kul överraskning! Ska genast leta reda på förra årets julkalender.
Det bästa löparvädret är >15 grader och lam dimma. Dimma är suggestivt och inspirerande, oavsett om man springer, rider eller bara vill uppleva atmosfären.
Detta var en kul överraskning! Ska genast leta reda på förra årets julkalender.
Det bästa löparvädret är >15 grader och lam dimma. Dimma är suggestivt och inspirerande, oavsett om man springer, rider eller bara vill uppleva atmosfären.
Quote from Funbeat user on 2 December 2009, 08:58November 2000 var inte heller att leka med. Jag har inte kollat men jag har ett vagt minne av att det ska ha varit 4 soltimmar i Umeå då.
Men visst har det varit skittrist väder denna november.
November 2000 var inte heller att leka med. Jag har inte kollat men jag har ett vagt minne av att det ska ha varit 4 soltimmar i Umeå då.
Men visst har det varit skittrist väder denna november.
Quote from Funbeat user on 2 December 2009, 10:35Vad roligt att så många hittat hit redan efter några timmar (eller minuter i några fall).
Själv tycker jag det kan vara skönt att springa/gå när det är ljummet och vått i luften.
Vädret är sällan några problem när jag väl kommit ut, men det är betydlig
Vad roligt att så många hittat hit redan efter några timmar (eller minuter i några fall).
Själv tycker jag det kan vara skönt att springa/gå när det är ljummet och vått i luften.
Vädret är sällan några problem när jag väl kommit ut, men det är betydlig
Quote from Elias Engqvist on 2 December 2009, 10:38Jag stannar iofs nästan aldrig inne om det är tänkt att jag ska ut - men jag tycker det är olika roligt!
Jag stannar iofs nästan aldrig inne om det är tänkt att jag ska ut - men jag tycker det är olika roligt!
Quote from Funbeat user on 2 December 2009, 11:47Idag var iaf hundägare (och hundar) glada, ingen gegga och FROST på marken att rulla i (gissa för vilka).
Idag var iaf hundägare (och hundar) glada, ingen gegga och FROST på marken att rulla i (gissa för vilka).
Quote from Funbeat user on 2 December 2009, 11:50Min hund har tjatat hela förmiddagen för att han vill ut och rulla...
Min hund har tjatat hela förmiddagen för att han vill ut och rulla...