Quote from ellen olsson on 2 December 2009, 18:34Klockrent! Precis så brukar det se ut...
Klockrent! Precis så brukar det se ut...
Quote from Magnus Gelang on 2 December 2009, 18:47Haha kul få vara rebell på nåt område 😀
Haha kul få vara rebell på nåt område 😀
Quote from Funbeat user on 2 December 2009, 19:19Det nån gör över flera dagar/veckor vill jag göra på en gång - ULTRA (L)
Det nån gör över flera dagar/veckor vill jag göra på en gång - ULTRA (L)
Quote from Funbeat user on 2 December 2009, 20:22Våga Vägra Vänstersko! Jag springer i två högerdojor. Nej, skojar bara, det gör jag inte, men det hade varit lite roligt att dyka på nåt lopp med två högerskor, bara för att se om nån reagerar. Eller kanske ta ett pass i nyfallen snö, så man lämnar en ova
Våga Vägra Vänstersko! Jag springer i två högerdojor. Nej, skojar bara, det gör jag inte, men det hade varit lite roligt att dyka på nåt lopp med två högerskor, bara för att se om nån reagerar. Eller kanske ta ett pass i nyfallen snö, så man lämnar en ova
Quote from Funbeat user on 2 December 2009, 23:24Åh vad kul med kalender i år igen. (L)
Åh vad kul med kalender i år igen. (L)
Quote from Funbeat user on 2 December 2009, 23:49Trevligt inslag!(t+)
Trevligt inslag!(t+)
Quote from Funbeat user on 2 December 2009, 23:59Kul med lite glada hejarop!
Bernt: Ultra är väl nåt som räcker i månader eller år? Ser i min registrerade träning att jag sprungit 14,5 km totalt under året.
För att överhuvudtaget nå upp i de distanserna totalt låter jag löparskorna vila och hoppar ner
Kul med lite glada hejarop!
Bernt: Ultra är väl nåt som räcker i månader eller år? Ser i min registrerade träning att jag sprungit 14,5 km totalt under året.
För att överhuvudtaget nå upp i de distanserna totalt låter jag löparskorna vila och hoppar ner
Quote from Funbeat user on 3 December 2009, 00:23P: Nej, så länge är det bara nån enstaka ultra som pågår. Det längsta jag sprungit i ett sträck är 14,5h.
14,5 km i år??? ... är det ruscherna till bussen du reggat då 😉
P: Nej, så länge är det bara nån enstaka ultra som pågår. Det längsta jag sprungit i ett sträck är 14,5h.
14,5 km i år??? ... är det ruscherna till bussen du reggat då 😉
Quote from Funbeat user on 3 December 2009, 00:28Nej jag rusar inte efter bussen. En envis häl vill inte att jag ska springa.
Jag ger mig nu på simningen igen för att se om hälen kan bli glad igen.
Nej jag rusar inte efter bussen. En envis häl vill inte att jag ska springa.
Jag ger mig nu på simningen igen för att se om hälen kan bli glad igen.
Quote from Funbeat user on 3 December 2009, 08:15Lucka nummer 3
Nån som vill börja med att lätta sitt hjärta och erkänna sitt beroende?
Efter att ha läst en del här på Funbeat misstänker jag att det kan bli rusning här, men ta det bara lugnt, alla kommer få sin tid att berätta.
bild:www.vanto.se/jopp
Lucka nummer 3
Nån som vill börja med att lätta sitt hjärta och erkänna sitt beroende?
Efter att ha läst en del här på Funbeat misstänker jag att det kan bli rusning här, men ta det bara lugnt, alla kommer få sin tid att berätta.
bild:www.vanto.se/jopp