Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Ibland, som IDAG till exempel, så känner jag att jag verkligen VILL träna fast jag är SJUK... *erkänner skamset*

Edit: Baaara liiiite vattengympa kan väl inte vara så farligt väl? Jag kan ju ta det lite lugnt under passet... *blinkar febrilt med stooora

😀
Jag lovar jag ska låta bli att springa imorn!´
Fast lite yoga .. och kanske styrka ... eller både och ...

Jag kan ibland tänka:

Måste jag verkligen träffa de där människorna nu (t.ex. min familj). Jag skulle hellre vilja träna.

"Nejdå, älskling. Jag har ju lovat att ha en löparfri dag i veckan.

Vad sägs förresten om att jag tar ut Lilleman på en runda i baby-joggern, så du får lite tid till dig själv?"

Hoppas din häl snart blir glad igen Petteri!

Jag måste erkänna att jag är fullständigt besatt av att springa. Jag måste kämpa för att inte ge mig ut och springa på mina vilodagar. Jag blir irriterad så fort ngt hindrar mig från att springa. Jag har svårt

Jag tränar redan så mycket (efter ett program) att jag uppskattar de få vilotimmar som finns inlagda! (Annars skulle jag säkert känna likadant)

Woohoo! Kalendern är tillbaks. Lovande början. Lucka 1 fick mig skratta tt... (t+)

För tillfället förkyld och känner en brutal abstinens rulla in över mig,måste ha min löpfix idag med. Hur skall det gå till nu 😉

"Tyvärr kan jag inte komma på det überviktiga mötet eftersom jag har så megamycket att göra" sedan snörar jag på mig skorna, skiter i allt som har med jobb att göra och prioriterar, i min värld helt rätt 🙂

Har även en partner in crime, så sällskap får

Borde inte Olle lyfta upp dessa dbitar så att de dyker upp i träningsdagboken precis som Funbeat informerar....