Quote from Funbeat user on 3 December 2009, 20:19Singel efter 19 år. Det sket sig på NY-marans mässa (H:) Hon anklagade mig för att gå runt runt ... :@
Singel efter 19 år. Det sket sig på NY-marans mässa (H:) Hon anklagade mig för att gå runt runt ... :@
Quote from Funbeat user on 3 December 2009, 21:23va underbart att hitta denna kalender idag. tack (H:)
va underbart att hitta denna kalender idag. tack (H:)
Quote from Funbeat user on 3 December 2009, 21:46Anna: Klart att du kan skriva ut några alster och förgylla kontoret. Naturligtvis tacksam om du nämner var bilderna kommer ifrån. I annat fall kan du springa förbi här i Farsta, köpa med dig en trave billiga böcker, slita ut sidorna och tapetsera kontoret
Anna: Klart att du kan skriva ut några alster och förgylla kontoret. Naturligtvis tacksam om du nämner var bilderna kommer ifrån. I annat fall kan du springa förbi här i Farsta, köpa med dig en trave billiga böcker, slita ut sidorna och tapetsera kontoret
Quote from Funbeat user on 3 December 2009, 22:17Underbart! (t+)
Underbart! (t+)
Quote from Funbeat user on 4 December 2009, 00:31Lucka nummer 4
Det har visst hunnit bli en ny dag igen. Bäst att lägga upp en ny lucka med en gång.
Jag gräver fram ett kärt ämne bland löpare - nya skor.
Hur ofta köper ni nya löparskor? Är det antalet mil eller antalet månader/år som bestämmer när de
Lucka nummer 4
Det har visst hunnit bli en ny dag igen. Bäst att lägga upp en ny lucka med en gång.
Jag gräver fram ett kärt ämne bland löpare - nya skor.
Hur ofta köper ni nya löparskor? Är det antalet mil eller antalet månader/år som bestämmer när de
Quote from Funbeat user on 4 December 2009, 06:38Pengarna som bestämmer 🙁
Men man är inte bättre än ens skor luktar 😉
Pengarna som bestämmer 🙁
Men man är inte bättre än ens skor luktar 😉
Quote from Funbeat user on 4 December 2009, 08:35Den som låter pengarna bestämma skoinköpen har fel prioriteringar.
Den som låter pengarna bestämma skoinköpen har fel prioriteringar.
Quote from Funbeat user on 4 December 2009, 08:50Ibland undrar jag om jag är ensam att betrakta löparskor som ett nödvändigt ont? Jag är inte det minsta intresserad och köper nya först när det känns i benen att det är dags.
Ibland undrar jag om jag är ensam att betrakta löparskor som ett nödvändigt ont? Jag är inte det minsta intresserad och köper nya först när det känns i benen att det är dags.
Quote from Funbeat user on 4 December 2009, 09:05Det måste ha hänt nåt drastiskt med kvalitén på löparskor. Förr hade jag svårt att få skorna att hålla en säsong. Nu ser de fortfarande nya ut efter ett år.
Om nu löparskor ska hålla i över 150 mil, så kommer mina räcka livet ut om jag fortsätter springa
Det måste ha hänt nåt drastiskt med kvalitén på löparskor. Förr hade jag svårt att få skorna att hålla en säsong. Nu ser de fortfarande nya ut efter ett år.
Om nu löparskor ska hålla i över 150 mil, så kommer mina räcka livet ut om jag fortsätter springa
Quote from Elias Engqvist on 4 December 2009, 09:38Jag köper nya då det dyker upp några modeller som intresserar mig och det gör det så pass ofta att jag sällan använder slut på några...
Jag köper nya då det dyker upp några modeller som intresserar mig och det gör det så pass ofta att jag sällan använder slut på några...