Quote from Funbeat user on 4 December 2009, 15:33... och i ärlighetens namn så går det inte hysteriskt mycket fortare med nya skor på fötterna.
... och i ärlighetens namn så går det inte hysteriskt mycket fortare med nya skor på fötterna.
Quote from Funbeat user on 4 December 2009, 15:35Håller med Jenny om damskornas färger. Fullständigt idiotiskt. Vad bra då att jag köper löparskor i herrstorlek 42 1/2...... *mutter*
Kan ju tillägga att jag i normala skor har 40, och jag går inte runt med för små skor....
Håller med Jenny om damskornas färger. Fullständigt idiotiskt. Vad bra då att jag köper löparskor i herrstorlek 42 1/2...... *mutter*
Kan ju tillägga att jag i normala skor har 40, och jag går inte runt med för små skor....
Quote from Elias Engqvist on 4 December 2009, 15:37Henrik, nä inte för att dom är nya men för att dom är skönare, lättare eller snyggare!
Henrik, nä inte för att dom är nya men för att dom är skönare, lättare eller snyggare!
Quote from Funbeat user on 4 December 2009, 15:40Dyra är dom och håller 8 månader för mig - sedan brukar jag ha hål under.
Det är dags att pensionera mina älsklings skor (saucony) nu i dagarna som tur är har vinterns kollektion inkommit - i år är de visst självlysande oranga....
Dyra är dom och håller 8 månader för mig - sedan brukar jag ha hål under.
Det är dags att pensionera mina älsklings skor (saucony) nu i dagarna som tur är har vinterns kollektion inkommit - i år är de visst självlysande oranga....
Quote from Funbeat user on 4 December 2009, 15:43Går också runt på flera par skor. Har bl a 3 par dubbade (varav ett par hemdubbade med Maxi Grip).
På tal om lucka 3: Tog ledigt från jobbet för att tillsammans med Alf Englund springa 3 mil från Köping till Färna i jogg.se´s Sverigestafett. Start kl 9 p
Går också runt på flera par skor. Har bl a 3 par dubbade (varav ett par hemdubbade med Maxi Grip).
På tal om lucka 3: Tog ledigt från jobbet för att tillsammans med Alf Englund springa 3 mil från Köping till Färna i jogg.se´s Sverigestafett. Start kl 9 p
Quote from Funbeat user on 4 December 2009, 17:40Köper aldrig löparskor ...ja i alla fall har jag inte gjort det under de senaste sju åren....Jag har givit bort två par till sönerna dock med olika resultat.(Djävla såskoppar..!!??) Vanliga skor så köpte jag ett par jobbar-skor i början av augusti 2008...
Köper aldrig löparskor ...ja i alla fall har jag inte gjort det under de senaste sju åren....Jag har givit bort två par till sönerna dock med olika resultat.(Djävla såskoppar..!!??) Vanliga skor så köpte jag ett par jobbar-skor i början av augusti 2008...
Quote from Funbeat user on 4 December 2009, 23:05Nu var jag sugen på att öppna nästa lucka i kalendern, men det går ju inte för sig. En knapp timme till, sedan är det OK.
Nu var jag sugen på att öppna nästa lucka i kalendern, men det går ju inte för sig. En knapp timme till, sedan är det OK.
Quote from Fredrik Närenfors on 4 December 2009, 23:55Nu är det bara fem minuter kvar 🙂
Nu är det bara fem minuter kvar 🙂
Quote from Funbeat user on 5 December 2009, 00:09Redan lite sen, men jag jobbar på det....
Redan lite sen, men jag jobbar på det....
Quote from Funbeat user on 5 December 2009, 00:12Lucka nummer 5 - här kommer den
Jag kanske inte är så snabb längre, men jag gillar allsidig träning.
Vilka är favoriterna bland era motionsformer?
bild:www.vanto.se/joppwebb/images/julkalendern/5.jpg
Lucka nummer 5 - här kommer den
Jag kanske inte är så snabb längre, men jag gillar allsidig träning.
Vilka är favoriterna bland era motionsformer?
bild:www.vanto.se/joppwebb/images/julkalendern/5.jpg