Quote from Funbeat user on 5 December 2009, 00:34Favoriter?
Tja? Det där var ju en!-Samkväm: 01:34:23 h 😉
Favoriter?
Tja? Det där var ju en!
-Samkväm: 01:34:23 h 😉
Quote from Funbeat user on 5 December 2009, 07:24Det är ju en förbaskad tur att man är ultralöpare.
Hade en t-shirt ( till salu ) för många år sedan, där det bak stod:
Jag gör det ofta
jag gör det länge,
men helst under 4 timmar.Den var riktad mot marathonlöpare.
Mot? Snarare för.PS. Tyvärr var ja
Det är ju en förbaskad tur att man är ultralöpare.
Hade en t-shirt ( till salu ) för många år sedan, där det bak stod:
Jag gör det ofta
jag gör det länge,
men helst under 4 timmar.
Den var riktad mot marathonlöpare.
Mot? Snarare för.
PS. Tyvärr var ja
Quote from Funbeat user on 5 December 2009, 09:35Med tanke på en annan tråd som det diskutterats i, så är detta ett lysande exempel på "Crosstraining" eller?
Med tanke på en annan tråd som det diskutterats i, så är detta ett lysande exempel på "Crosstraining" eller?
Quote from Funbeat user on 5 December 2009, 13:02Attans nedans osis men alla bilder ligger på en site som hör och häpna är blockerad i Kina! Så inga bilder att titta på innan jag rymmer härifrån igen. Dock, favoritträningen är helt klart sightseeinglöpning. Missar aldrig att ta med mig löpardojorna om
Attans nedans osis men alla bilder ligger på en site som hör och häpna är blockerad i Kina! Så inga bilder att titta på innan jag rymmer härifrån igen. Dock, favoritträningen är helt klart sightseeinglöpning. Missar aldrig att ta med mig löpardojorna om
Quote from Funbeat user on 5 December 2009, 14:29Mathias: Så kan vi inte ha det! Skicka din mailadress, så ska jag se till att du får se bilderna
Mathias: Så kan vi inte ha det! Skicka din mailadress, så ska jag se till att du får se bilderna
Quote from Funbeat user on 5 December 2009, 14:55Jag bugar och bockar! Jag har faktiskt lyckats få en kompis som hänger på funbeat att maila mig alla de gamla bilderna och han skall även skicka de nya. Suvert initiativ du har taigt och jag skall helt klart kolla in Eran bok när jag rymt nästa gång. Äve
Jag bugar och bockar! Jag har faktiskt lyckats få en kompis som hänger på funbeat att maila mig alla de gamla bilderna och han skall även skicka de nya. Suvert initiativ du har taigt och jag skall helt klart kolla in Eran bok när jag rymt nästa gång. Äve
Quote from Funbeat user on 5 December 2009, 15:35Jag är såååå glad att du har julkalender i år igen Petter! (H:)
Jag köpte boken som julklapp åt mig själv i fjol, men det är ändå jätteroligt att få en bild om dagen! Tack!
Jag är såååå glad att du har julkalender i år igen Petter! (H:)
Jag köpte boken som julklapp åt mig själv i fjol, men det är ändå jätteroligt att få en bild om dagen! Tack!
Quote from Funbeat user on 5 December 2009, 20:22Roligt att ni uppskattar underhållningen. Det är spännande att följa era kommentarer och lära känner er åtminstone en aning bättre.
Jag vill inte (och får inte) använda detta utrymme till att göra direkt reklam för boken som illustrationerna till största
Roligt att ni uppskattar underhållningen. Det är spännande att följa era kommentarer och lära känner er åtminstone en aning bättre.
Jag vill inte (och får inte) använda detta utrymme till att göra direkt reklam för boken som illustrationerna till största
Quote from Funbeat user on 6 December 2009, 00:08Lucka nummer 6
Ofta är det tufft att vara ute på sin träningsrunda. Vädret, träningsvärken, skadan som gör sig påmind, ..., men det finns en härlig känsla i det hela som lockar till mer träning.
När upplever ni den bästa känslan?
Inför träning, under t
Lucka nummer 6
Ofta är det tufft att vara ute på sin träningsrunda. Vädret, träningsvärken, skadan som gör sig påmind, ..., men det finns en härlig känsla i det hela som lockar till mer träning.
När upplever ni den bästa känslan?
Inför träning, under t
Quote from Magnus Gelang on 6 December 2009, 00:10Den skönaste stunden är när jag är klar och får dricka vatten 😀
Den skönaste stunden är när jag är klar och får dricka vatten 😀