Quote from Funbeat user on 6 December 2009, 18:33Bästa känslan är nog under löpningen, iallafall en dag med lätta ben 🙂
Bästa känslan är nog under löpningen, iallafall en dag med lätta ben 🙂
Quote from Funbeat user on 6 December 2009, 18:40Det är hela kitet tycker jag.
Innan när jag gör mig i ordning och laddar. Ju tuffare pass (fart eller distansmässigt) desto mer mental och praktisk förberedelse.
Under passet när jag blivit varm i kläderna och antingen kommit in i "löparkoma" eller spri
Det är hela kitet tycker jag.
Innan när jag gör mig i ordning och laddar. Ju tuffare pass (fart eller distansmässigt) desto mer mental och praktisk förberedelse.
Under passet när jag blivit varm i kläderna och antingen kommit in i "löparkoma" eller spri
Quote from Funbeat user on 6 December 2009, 22:29Före är det hemskt, jag är motvillig och lat.
Under är det slitsamt, både mentalt och fysiskt.
Efter mår jag illa.
Duscha är jobbigt.Men så ibland, händer det nåt. Och då finns det ingen bättre känsla. Jag vet inte vad det är, men det känns som nåt jag
Före är det hemskt, jag är motvillig och lat.
Under är det slitsamt, både mentalt och fysiskt.
Efter mår jag illa.
Duscha är jobbigt.
Men så ibland, händer det nåt. Och då finns det ingen bättre känsla. Jag vet inte vad det är, men det känns som nåt jag
Quote from Funbeat user on 6 December 2009, 22:41Lena: Du är ju för kul 😀 - - - du menar att löpning är som när det kommer högtalarbilar med volymen på högsta när man ska försöka få några timmar sömn innan man ska upp tidigt till ett lopp i Uppsala 😉
och den där lyckan - - - är det att få vara funkt
Lena: Du är ju för kul 😀 - - - du menar att löpning är som när det kommer högtalarbilar med volymen på högsta när man ska försöka få några timmar sömn innan man ska upp tidigt till ett lopp i Uppsala 😉
och den där lyckan - - - är det att få vara funkt
Quote from Funbeat user on 6 December 2009, 23:03EXAKT så är löpning, Bernt!
Funktionera är kul, men det kan aldrig ge samma totala lycka som att själv springa. Men funktionera är kul medan det pågår, alltid 🙂
EXAKT så är löpning, Bernt!
Funktionera är kul, men det kan aldrig ge samma totala lycka som att själv springa. Men funktionera är kul medan det pågår, alltid 🙂
Quote from Funbeat user on 7 December 2009, 00:09Lucka nummer 7
Nu tycker jag det är dags att packa undan all blygsamhet för en stund.
Varsåda och skryt så mycket ni orkar om gamla och nya meriter & bedrifter. Naturligtvis är det här inget ni gör till vardags, men när jag nu ändå frågar.
Passa på at
Lucka nummer 7
Nu tycker jag det är dags att packa undan all blygsamhet för en stund.
Varsåda och skryt så mycket ni orkar om gamla och nya meriter & bedrifter. Naturligtvis är det här inget ni gör till vardags, men när jag nu ändå frågar.
Passa på at
Quote from Funbeat user on 7 December 2009, 02:22Klart man skall vara stolt över sina prestationer. Själv är jag nöjd med mina löparframsteg i år. Började i sommras (efter mer än 15 års bortovaro) och klarade då max 2,5 Km sammanhängade löpning. Nu springer jag milen på under 47 minuter. Jag har i princ
Klart man skall vara stolt över sina prestationer. Själv är jag nöjd med mina löparframsteg i år. Började i sommras (efter mer än 15 års bortovaro) och klarade då max 2,5 Km sammanhängade löpning. Nu springer jag milen på under 47 minuter. Jag har i princ
Quote from Funbeat user on 7 December 2009, 05:59Ja, nu när du ändå tjatar så får jag väl berätta... 🙂
Idre 3-dagars fjällorientering 1981, etapp 1, klass D10 (damer upp till 10 år, för er som inte kan orientering). Jag minns inte vad jag hade för tid, men jag vann med 13 minuter och 12 sekunder. Hel
Ja, nu när du ändå tjatar så får jag väl berätta... 🙂
Idre 3-dagars fjällorientering 1981, etapp 1, klass D10 (damer upp till 10 år, för er som inte kan orientering). Jag minns inte vad jag hade för tid, men jag vann med 13 minuter och 12 sekunder. Hel
Quote from Funbeat user on 7 December 2009, 08:25Jag är stolt över att jag är i mitt bästa form nånsin som 37-åring och att jag lyckats prestera bra resultat med lite mängd. 17:34/37:49/1.21:21/2.54:31. Mitt årssnitt har aldrig varit över 49k/v och jag har sprungit regelbundet sedan 2004.
Det känns bra
Jag är stolt över att jag är i mitt bästa form nånsin som 37-åring och att jag lyckats prestera bra resultat med lite mängd. 17:34/37:49/1.21:21/2.54:31. Mitt årssnitt har aldrig varit över 49k/v och jag har sprungit regelbundet sedan 2004.
Det känns bra
Quote from Funbeat user on 7 December 2009, 09:24Att ha hittat två konditionssporter som funkar fysiskt och som är roliga och ha insett mottot "Skulle inte orka leva om jag hade så dålig kondis som för tre år sen" känns riktigt bra.
Att ha hittat två konditionssporter som funkar fysiskt och som är roliga och ha insett mottot "Skulle inte orka leva om jag hade så dålig kondis som för tre år sen" känns riktigt bra.