Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag är mest stolt över att jag vågade lämna gruppträningens trygga bubbla, som jag behärskade inifrån och ut efter 13 år som instruktör, för att hoppa på nåt så otryggt, okänt och fullkomligt hatat som löpning.

Jag har inte ångrat mitt beslut en enda sek

Det märks! Man blir glad & peppad av alla som har din inställning. Halkade på ett bananskal in i berättelsen om "Mörrum Halvmarathon 2009", helt underbar historia(t+)
-Och du (hv) den dessutom!

Eeeeh, 49 minuter på 12 km är väl den bästa tid jag gjort tycker jag.

Stolt över att ha skolat om mig från 10 meters sprinter till långdistansare.

Sedan är jag stolt över upplägget, och att jag genomförde det trotts tvivel på vägen, på STHLM Marathon 20

Tackar Anders! 🙂

Ja, jo, det fick ju bli så när den riktiga halvmaran inte kunde springas.

Funderar redan på att arrangera en ny Mörrum Halvmara nästa år...har fått förfrågningar om när den går...(H)

Roligt att det går så bra för er och att ni njuter av det.

Kul att vi alla kan vara nöjda med våra bedrifter oavsett vilken nivå vi tränar eller tävlar på. Härligt!

K-G....I ETT NÖTSKAL....!!!????!!!.....HEHEHE....;););););)

Jag njuter, som helt nybliven träningsfantast, av att jag inte på MÅNGA ÅR kommer att bli så otränad igen som jag var när jag var ung! 😉

Då det gäller löpning har jag inte så mycket att skryta om, speciellt inte i år, så jag börjar istället bläddra bland våra illustrationer för att kunna öppna nästa lucka om en dryg halvtimme.

Lucka nummer 8

Till dagens lucka har jag grävt fram omslagsbilden till vår bok. När vi passerar mållinjen regerar vi väldigt olika både i kroppen och sinnet.

Vilken brukar vara er första känsla när ni passerar mållinjen?

Vad vill ni göra så fort som mö

Krama alla och äta en massa tt (H:)