Quote from Funbeat user on 8 December 2009, 18:54Promenera och vara snäll mot kroppen resten av dagen. Och en kall pilsner till d mat är en belöning som heter duga. Det är vad jag tänker på när jag passerar mållinjen.
Promenera och vara snäll mot kroppen resten av dagen. Och en kall pilsner till d mat är en belöning som heter duga. Det är vad jag tänker på när jag passerar mållinjen.
Quote from Funbeat user on 8 December 2009, 19:13Duscha, byta om å sen en iskall bira kanske med en wirre tillsammans med medlöpare...underbart.;););)
Duscha, byta om å sen en iskall bira kanske med en wirre tillsammans med medlöpare...underbart.;););)
Quote from Funbeat user on 8 December 2009, 19:13När jag gick över mållinjen i mitt fjärde GB på PB 2,07, ont i hela kroppen och totalt slut rann glädjetårarna under kepsen.... Ren och skär lycka!!! (L)
När jag gick över mållinjen i mitt fjärde GB på PB 2,07, ont i hela kroppen och totalt slut rann glädjetårarna under kepsen.... Ren och skär lycka!!! (L)
Quote from Funbeat user on 8 December 2009, 19:441."Var kan jag lägga mig?"
2. efter att ha lagt mig: "AAaaaaaah!"
1."Var kan jag lägga mig?"
2. efter att ha lagt mig: "AAaaaaaah!"
Quote from Funbeat user on 8 December 2009, 19:50ja, glassigt värre kan det bli när V blir B... 😉
ja, glassigt värre kan det bli när V blir B... 😉
Quote from Catharina Brattlin on 8 December 2009, 21:10Min känsla och mina tankar har varierat väldigt mycket. Beroende på hur "resan" har varit:
Efter mitt:
1:a halvmarathonloppet - lyckotårar och "fasen vad bra jag är som klarade detta!"
2:a - "Jaha, vad det inte värre? Kunde nog har pressat lite till!"
Min känsla och mina tankar har varierat väldigt mycket. Beroende på hur "resan" har varit:
Efter mitt:
1:a halvmarathonloppet - lyckotårar och "fasen vad bra jag är som klarade detta!"
2:a - "Jaha, vad det inte värre? Kunde nog har pressat lite till!"
Quote from Funbeat user on 8 December 2009, 22:29Fan vilken dålig tid!
eller
Hurra vilken bra tid!
samt
VATTEN!!!
Fan vilken dålig tid!
eller
Hurra vilken bra tid!
samt
VATTEN!!!
Quote from Funbeat user on 8 December 2009, 23:09Direkt efter: Fan, fan,fan. Skittid. Nu skiter jag i det här och börjar med curling.
Fem minuter efter: Tja, visst kämpade jag ganska bra. Nästa gång, då jäklar...
Direkt efter: Fan, fan,fan. Skittid. Nu skiter jag i det här och börjar med curling.
Fem minuter efter: Tja, visst kämpade jag ganska bra. Nästa gång, då jäklar...
Quote from Funbeat user on 8 December 2009, 23:18Direkt efter målgång är jag tom, vaccum i tankarna. Navigerar på rutin, agerar på autopilot.
Det tar nån timma och ett mål mat innan jag börjar tänka och känna nåt igen, men då å andra sidan blir det lite som i den här refrängen:
http://www.youtube.com/w
Direkt efter målgång är jag tom, vaccum i tankarna. Navigerar på rutin, agerar på autopilot.
Det tar nån timma och ett mål mat innan jag börjar tänka och känna nåt igen, men då å andra sidan blir det lite som i den här refrängen:
http://www.youtube.com/w
Quote from Funbeat user on 9 December 2009, 00:01Lucka nummer 9
Fortsättning på gårdagens lucka och de efterföljande inläggen här ovan. Av kommentarerna att döma skiljer sig de första reaktionerna efter målgång kraftigt både mellan olika personer och även för samma person vid olika tillfällen.
Obero
Lucka nummer 9
Fortsättning på gårdagens lucka och de efterföljande inläggen här ovan. Av kommentarerna att döma skiljer sig de första reaktionerna efter målgång kraftigt både mellan olika personer och även för samma person vid olika tillfällen.
Obero