Quote from Funbeat user on 2 December 2009, 12:33Springer gärna i ett par minusgrader, med eller utan snö.
AVSKYR när det är ett par plusgrader, regnar på tvären och är mörkt.
Göteborgstrakten är ingen hit för såna som mig...
Springer gärna i ett par minusgrader, med eller utan snö.
AVSKYR när det är ett par plusgrader, regnar på tvären och är mörkt.
Göteborgstrakten är ingen hit för såna som mig...
Quote from Funbeat user on 2 December 2009, 12:53Det är inte för inte det kallas Blöteborg.
Det är inte för inte det kallas Blöteborg.
Quote from Andreas Rickman on 2 December 2009, 13:04Roligt med kalendern igen 🙂
Mitt bästa löpväder är ca 25 grader plus. Är väl lite tvärsemot "alla" andra....
Roligt med kalendern igen 🙂
Mitt bästa löpväder är ca 25 grader plus. Är väl lite tvärsemot "alla" andra....
Quote from Elias Engqvist on 2 December 2009, 13:46Nä, jag gillar också värme - kanske inte att det går snabbast då men jag njuter mest då - kan tillomed öka till 30-35 grader om jag får ta det lugnt!
Nä, jag gillar också värme - kanske inte att det går snabbast då men jag njuter mest då - kan tillomed öka till 30-35 grader om jag får ta det lugnt!
Quote from Funbeat user on 2 December 2009, 14:47Roligt inslag!
Ett av olika favorit väder är som det har varit idag i Göteborg, var bara tvungen att ta en lunch runda 😀
Några minusgrader, vindstilla och solsken och springa längs med ett spegelblankt hav, det kan man leva länge på...
Roligt inslag!
Ett av olika favorit väder är som det har varit idag i Göteborg, var bara tvungen att ta en lunch runda 😀
Några minusgrader, vindstilla och solsken och springa längs med ett spegelblankt hav, det kan man leva länge på...
Quote from Andreas Rickman on 2 December 2009, 15:01Christer , då är vi två....
Christer , då är vi två....
Quote from Funbeat user on 2 December 2009, 15:17Eftersom jag bor i "Blöteborg" tycker jag det är skönt när det för omväxlingsskull är torrt. I dag, med rimfrost och sol, var fanatstiskt.
Regn är skönt OM jag redan är ute och springer. Men det är alltid svårare för mig att komma ut genom dörren om det
Eftersom jag bor i "Blöteborg" tycker jag det är skönt när det för omväxlingsskull är torrt. I dag, med rimfrost och sol, var fanatstiskt.
Regn är skönt OM jag redan är ute och springer. Men det är alltid svårare för mig att komma ut genom dörren om det
Quote from Funbeat user on 2 December 2009, 15:53Värme och blåst är det som stör mig mest gällande väder och löpning. Värme för att jag blir helt slut direkt, och blåst för att jag får ont i öronen. Halka är inte så kul heller, möjligtvis för de som råkar vara i närheten och ser på.
Värme och blåst är det som stör mig mest gällande väder och löpning. Värme för att jag blir helt slut direkt, och blåst för att jag får ont i öronen. Halka är inte så kul heller, möjligtvis för de som råkar vara i närheten och ser på.
Quote from Funbeat user on 2 December 2009, 16:43Roligt att kalendern är med även i år. 🙂
När det gäller löpvädet så hade jag en stark upplevelse i somras.
Lam till att jag skulle ge mej iväg så drog det in ett häftigt åskoväder. Nåja, tänkte jag. Det drar väl snabbt förbi. En halvtimme senare var
Roligt att kalendern är med även i år. 🙂
När det gäller löpvädet så hade jag en stark upplevelse i somras.
Lam till att jag skulle ge mej iväg så drog det in ett häftigt åskoväder. Nåja, tänkte jag. Det drar väl snabbt förbi. En halvtimme senare var
Quote from Funbeat user on 2 December 2009, 16:49Lucka nummer 2
Jag ska försöka skärpa till mig och få fram dagens lucka innan midnatt idag. Om jag lyckas tidigarelägga lucköppningen en aning varje dag, så bör den snart finnas på plats redan på mornen.
Bor det en liten rebell i dig också? Hur uttrycke
Lucka nummer 2
Jag ska försöka skärpa till mig och få fram dagens lucka innan midnatt idag. Om jag lyckas tidigarelägga lucköppningen en aning varje dag, så bör den snart finnas på plats redan på mornen.
Bor det en liten rebell i dig också? Hur uttrycke