Quote from Funbeat user on 28 December 2008, 10:18Tackar också för en helt outstanding julkalender och en underbar tråd som jag också såg lite för sent. God fotisättning och gott nytt år!
Tackar också för en helt outstanding julkalender och en underbar tråd som jag också såg lite för sent. God fotisättning och gott nytt år!
Quote from Funbeat user on 28 December 2008, 12:47Tack snälla Petteri för en otroligt bra och roande julkalender och Gott Nytt År 🙂
Tack snälla Petteri för en otroligt bra och roande julkalender och Gott Nytt År 🙂
Quote from mårten jansson on 30 December 2008, 10:43Jag har också tyckt att det varit roligt att läsa här (och jag är ganska svår när det gäller sådant). Tack för trevliga illustrationer!
Jag har också tyckt att det varit roligt att läsa här (och jag är ganska svår när det gäller sådant). Tack för trevliga illustrationer!
Quote from Funbeat user on 30 December 2008, 17:40Tack för trevlig läsning och trevlig julkalender. Har inte bidragit så mycket själv men läst med glädje. Hur blir fortsättningen på detta? Trevligt med olika bilder som utgångspunkt för olika diskussioner ju.. Kristina
Tack för trevlig läsning och trevlig julkalender. Har inte bidragit så mycket själv men läst med glädje. Hur blir fortsättningen på detta? Trevligt med olika bilder som utgångspunkt för olika diskussioner ju.. Kristina
Quote from Funbeat user on 30 December 2008, 18:32Tänker varje gång nu så här efter jul när det kommit nytt inlägg i denna tråd, att ja! mer bonusmaterial men icke då. 🙁
Tänker varje gång nu så här efter jul när det kommit nytt inlägg i denna tråd, att ja! mer bonusmaterial men icke då. 🙁