Quote from Funbeat user on 24 December 2008, 12:26Tusen tack Petteri för kalendern - det har varit otroligt spännande och roligt att öppna luckorna 🙂
Under granen ligger ett paket (till mig själv förstås! 😉 och väntar - så snart får jag kolla in alla bilderna i bokform också!
... jag hade beställt b
Tusen tack Petteri för kalendern - det har varit otroligt spännande och roligt att öppna luckorna 🙂
Under granen ligger ett paket (till mig själv förstås! 😉 och väntar - så snart får jag kolla in alla bilderna i bokform också!
... jag hade beställt b
Quote from Funbeat user on 24 December 2008, 22:17Nöjet har varit helt på min sida Petteri. Ha en fröjdefull jul!
Nöjet har varit helt på min sida Petteri. Ha en fröjdefull jul!
Quote from Funbeat user on 25 December 2008, 13:41Tack Petteri för en helt fantastisk tråd, den har verkligen lyst upp i vintermörkret.
PS: Jag tycker nog "bonusluckan" var bäst 😀
Tack Petteri för en helt fantastisk tråd, den har verkligen lyst upp i vintermörkret.
PS: Jag tycker nog "bonusluckan" var bäst 😀
Quote from Funbeat user on 25 December 2008, 17:25Tack för trevlig läsning 🙂
Sofia
www.runordie.blogg.se
Tack för trevlig läsning 🙂
Quote from Funbeat user on 25 December 2008, 21:09🙁
Hade jag vetat att den här tråden fanns hade jag inte köpt boken i julklapp... Jag som gömt boken i flera månader för att överraska på julafton och så har min kille läst här inne varje dag.Men om du vill ha bidrag till framtiden stod jag vid målet a
🙁
Hade jag vetat att den här tråden fanns hade jag inte köpt boken i julklapp... Jag som gömt boken i flera månader för att överraska på julafton och så har min kille läst här inne varje dag.
Men om du vill ha bidrag till framtiden stod jag vid målet a
Quote from Funbeat user on 25 December 2008, 21:33@Karin
... tror säkert det är okej med julklappen ändå! Jag har läst hela kalendern och beställde ändå kalendern åt mig själv till julklapp 🙂
... det finns ju många bilder kvar i boken och dessutom kan man bläddra i den många gånger, om och om igen (H:)
@Karin
... tror säkert det är okej med julklappen ändå! Jag har läst hela kalendern och beställde ändå kalendern åt mig själv till julklapp 🙂
... det finns ju många bilder kvar i boken och dessutom kan man bläddra i den många gånger, om och om igen (H:)
Quote from Funbeat user on 25 December 2008, 22:34Har inte själv bidragit med kommentarer tidigare, men följt med och läst med glädje. Otroligt kul och inspirerande kalender, tack så mycket. Nu vet jag vilka sidor av mig jag skall träna på för att bli en sann löpare i själen (förutom att springa då 🙂 )
Har inte själv bidragit med kommentarer tidigare, men följt med och läst med glädje. Otroligt kul och inspirerande kalender, tack så mycket. Nu vet jag vilka sidor av mig jag skall träna på för att bli en sann löpare i själen (förutom att springa då 🙂 )
Quote from Funbeat user on 25 December 2008, 22:52Karin, jag är ledsen om jag förstört överraskningsmomentet i samband med din present. Det har bara visat sig att ju fler av bilderna (även ur boken) som köpare sett tidigare, desto mer har de velat ha boken. I ditt fall blev det ju olyckligt om det inte b
Karin, jag är ledsen om jag förstört överraskningsmomentet i samband med din present. Det har bara visat sig att ju fler av bilderna (även ur boken) som köpare sett tidigare, desto mer har de velat ha boken. I ditt fall blev det ju olyckligt om det inte b
Quote from Funbeat user on 26 December 2008, 23:36Tack Petteri för en kul kalender 🙂 Många skratt och igenkänningar under december har det blivit.
Tack Petteri för en kul kalender 🙂 Många skratt och igenkänningar under december har det blivit.
Quote from ellen olsson on 28 December 2008, 09:58Jag får också tacka för en mycket fin kalender med fantastiska illustrationer.
Om det blir någon cykel- eller skidkalender så har jag förhoppningsvis mer att bidra med själv.
Jag får också tacka för en mycket fin kalender med fantastiska illustrationer.
Om det blir någon cykel- eller skidkalender så har jag förhoppningsvis mer att bidra med själv.