Quote from Funbeat user on 23 December 2008, 12:38David P,
Klart alla tränar löpning på SATS stureplan. SATS är ju dyrt, alltså bra 😀
Letar man lite kan man dock hitta ställen som är lite dyrare. Sen åker man inte tunnelbana till och från SATS, man tar taxi för helvete...
David P,
Klart alla tränar löpning på SATS stureplan. SATS är ju dyrt, alltså bra 😀
Letar man lite kan man dock hitta ställen som är lite dyrare. Sen åker man inte tunnelbana till och från SATS, man tar taxi för helvete...
Quote from Funbeat user on 23 December 2008, 14:09Tack än en gång alla. Jag blir ju rörd...
Tack än en gång alla. Jag blir ju rörd...
Quote from Funbeat user on 23 December 2008, 23:00God Jul Petteri. Detta blev en kanon-tråd, rolig och intressant 🙂
God Jul Petteri. Detta blev en kanon-tråd, rolig och intressant 🙂
Quote from Jan Lundquist on 23 December 2008, 23:04Petteri, du lägger väl inte av nu? Jag väntar med spänning på morgondagens lucka!
Petteri, du lägger väl inte av nu? Jag väntar med spänning på morgondagens lucka!
Quote from Fredric Lagerström on 23 December 2008, 23:07500?
500?
Quote from Funbeat user on 23 December 2008, 23:07.. som väl bör vara extra stor 🙂
Edit: var alltså replik på Stinas inlägg
.. som väl bör vara extra stor 🙂
Edit: var alltså replik på Stinas inlägg
Quote from Fredric Lagerström on 23 December 2008, 23:08Eureka jag var 500.
Eureka jag var 500.
Quote from Funbeat user on 23 December 2008, 23:12jo, jag såg det. jag var 501 (precis som mina favvojeans hette när jag gick i högstadiet...)
jo, jag såg det. jag var 501 (precis som mina favvojeans hette när jag gick i högstadiet...)
Quote from Funbeat user on 23 December 2008, 23:40Allie, Sanna, Fredrika G, -AT-, Fia-Lotta, Stefan: Tack för alla snälla ord.
Christer: jag är ju bara i startfasen av träningen, så det är klart att stordåd väntar framöver.
Stina: Visst kommer den avslutande lucka nr 24 inom kort.
Allie, Sanna, Fredrika G, -AT-, Fia-Lotta, Stefan: Tack för alla snälla ord.
Christer: jag är ju bara i startfasen av träningen, så det är klart att stordåd väntar framöver.
Stina: Visst kommer den avslutande lucka nr 24 inom kort.
Quote from Funbeat user on 23 December 2008, 23:42Du kan återkomma med ett cykeltema så finns det några anekdoter att plocka fram.
Löparkalendern har varit väldigt träffande.
Du kan återkomma med ett cykeltema så finns det några anekdoter att plocka fram.
Löparkalendern har varit väldigt träffande.