Quote from Funbeat user on 22 December 2008, 15:24Envishet är bra - tjurskallighet är bättre. (H)
Envishet är bra - tjurskallighet är bättre. (H)
Quote from Olof Robertson on 22 December 2008, 16:02Jag springer på lite extra för att det ska gå fortare, ju snabbare jag springer desto kortade tid behöver jag våndas 🙂 Och så tänker jag "jag dör inte av att springa fortare, jag dör inte av att det är jobbigt, jag dör inte av att vara trött"... Bara at
Jag springer på lite extra för att det ska gå fortare, ju snabbare jag springer desto kortade tid behöver jag våndas 🙂 Och så tänker jag "jag dör inte av att springa fortare, jag dör inte av att det är jobbigt, jag dör inte av att vara trött"... Bara at
Quote from Funbeat user on 22 December 2008, 16:25Är det bara "trams" det kroppen säger så gör jag som många andra här, ökar farten för att komma hem lite snabbare. 🙂
Säger kroppen till på allvar, då plockar jag fram SL-kortet och tar tunnelbanan hem. Dvs om det känns illa på allvar (ont etc).
Är det bara "trams" det kroppen säger så gör jag som många andra här, ökar farten för att komma hem lite snabbare. 🙂
Säger kroppen till på allvar, då plockar jag fram SL-kortet och tar tunnelbanan hem. Dvs om det känns illa på allvar (ont etc).
Quote from Funbeat user on 22 December 2008, 17:31Fia: Tunnelbana? Alla är inte på Sats Stureplan och frotterar sig med Tjabostans innekändisar så jag får snällt cykla hem till Gökboet.
Fia: Tunnelbana? Alla är inte på Sats Stureplan och frotterar sig med Tjabostans innekändisar så jag får snällt cykla hem till Gökboet.
Quote from Funbeat user on 22 December 2008, 18:06David: Jag har aldrig någonsin satt min fot på en Satsanläggning, jag har tillgång till tunnelbanesystemet ändå. 🙂
David: Jag har aldrig någonsin satt min fot på en Satsanläggning, jag har tillgång till tunnelbanesystemet ändå. 🙂
Quote from Funbeat user on 22 December 2008, 18:08Tränar inte ALLA på Sats Stureplan?
Tränar inte ALLA på Sats Stureplan?
Quote from Funbeat user on 22 December 2008, 18:14Inte jag i alla fall, jag tränar på en av Sveriges äldsta gymnastikföreningar, en ideell förening som heter Saga motion. Så här såg Saga motions medlemmar ut år 1916: 😀
bild:http://www.saga-motion.se/media/bilder/medlemmar_1911.jpg
Inte jag i alla fall, jag tränar på en av Sveriges äldsta gymnastikföreningar, en ideell förening som heter Saga motion. Så här såg Saga motions medlemmar ut år 1916: 😀
bild:http://www.saga-motion.se/media/bilder/medlemmar_1911.jpg
Quote from Funbeat user on 22 December 2008, 18:15Är du den enda som är kvar i livet?
Är du den enda som är kvar i livet?
Quote from Funbeat user on 22 December 2008, 18:16Det är 2399 stycken åsså jag. 🙂
Det är 2399 stycken åsså jag. 🙂
Quote from Funbeat user on 22 December 2008, 21:30Jag kommer aldrig ihåg kollektivtrafikpengar. Det är bara att gneta på hemåt, lååååångsamt...
Jag kommer aldrig ihåg kollektivtrafikpengar. Det är bara att gneta på hemåt, lååååångsamt...