Quote from Guest on 12 November 2009, 21:12Vill tacka så hemskt mycket för en otrolig vecka på Funbeat.
För mig har väl nästan allt hänt.
Från hatad till älskad,
ifrågasatt,
är jag galen,
driver jag med er,
etc...71 år gammal så behöver jag inte spela spel.
Jag skriver rätt upp och ner vad jag
Vill tacka så hemskt mycket för en otrolig vecka på Funbeat.
För mig har väl nästan allt hänt.
Från hatad till älskad,
ifrågasatt,
är jag galen,
driver jag med er,
etc...
71 år gammal så behöver jag inte spela spel.
Jag skriver rätt upp och ner vad jag
Quote from Magnus Gelang on 12 November 2009, 21:22Ha det så trevligt 🙂
Ha det så trevligt 🙂
Quote from Funbeat user on 12 November 2009, 21:24Ett bra ändamål K-G (t+)
Ett bra ändamål K-G (t+)
Quote from Funbeat user on 12 November 2009, 21:265 minuter är allt som behövs för att man inte skall glömma K-G.
PS Du kan ju twittra i pauserna 😉
5 minuter är allt som behövs för att man inte skall glömma K-G.
PS Du kan ju twittra i pauserna 😉
Quote from Funbeat user on 12 November 2009, 21:31Jag är nyfiken på det du ska göra finns det mer information att ta del av? typ hemsida.
🙂
Jag är nyfiken på det du ska göra finns det mer information att ta del av? typ hemsida.
🙂
Quote from Funbeat user on 12 November 2009, 21:42Ja det kommer verkligen att bli en skön vecka för oss....ehhh förlåt mig...för er typ...naturligtvis. Jag kommer då osökt in på de tvenne sakerna i Bibeln som ligger mig närmast om hjärtat : "En kvinna var dödsdömd genom stening och fariseerna häcklade Je
Ja det kommer verkligen att bli en skön vecka för oss....ehhh förlåt mig...för er typ...naturligtvis. Jag kommer då osökt in på de tvenne sakerna i Bibeln som ligger mig närmast om hjärtat : "En kvinna var dödsdömd genom stening och fariseerna häcklade Je
Quote from Funbeat user on 12 November 2009, 21:43.
.
Quote from Funbeat user on 12 November 2009, 21:45.
.
.
.