Quote from Funbeat user on 12 November 2009, 22:10Ref inkentiken så med min dotter som vittne så hände det följande...När jag tryckte på "Spara inlägget" så började dom där små fyrkanterna att komma fram där nere...men bara några stycken..typ fem å sen var det slut??!!??. Tryckte på nytt å på nytt å aldr
Ref inkentiken så med min dotter som vittne så hände det följande...När jag tryckte på "Spara inlägget" så började dom där små fyrkanterna att komma fram där nere...men bara några stycken..typ fem å sen var det slut??!!??. Tryckte på nytt å på nytt å aldr
Quote from Funbeat user on 12 November 2009, 22:24Ett tt skratt förlänger livet.
Har varit nåt av ett rättesnöre för mig.
Undrar om min syn försämrats på grund av allt garvande?;)Alltnog så får jag väl tacka Kjell för hans omtanke om mig.:)
Det ser ju ut som mitt ämne är mäkta populärt.
Eller är det Kj
Ett tt skratt förlänger livet.
Har varit nåt av ett rättesnöre för mig.
Undrar om min syn försämrats på grund av allt garvande?;)
Alltnog så får jag väl tacka Kjell för hans omtanke om mig.:)
Det ser ju ut som mitt ämne är mäkta populärt.
Eller är det Kj
Quote from Funbeat user on 12 November 2009, 22:37Det var tur att det avslutades med ett skratt för man kan på tiderna skönja en viss irritationshöjning.
klick 42
??
klick! 43
klick!! 45
klick klick klick!!!! 45 45 45
Det var tur att det avslutades med ett skratt för man kan på tiderna skönja en viss irritationshöjning.
klick 42
??
klick! 43
klick!! 45
klick klick klick!!!! 45 45 45
Quote from Funbeat user on 12 November 2009, 22:40Tack för ditt PM K-G, det värmde i höstmörkret och du ska få ett svar lam till du kommer tebax.
Tills dess, lunka på & kör på precis som vanligt.
Han den där;)
Tack för ditt PM K-G, det värmde i höstmörkret och du ska få ett svar lam till du kommer tebax.
Tills dess, lunka på & kör på precis som vanligt.
Han den där;)
Quote from Funbeat user on 13 November 2009, 07:09Kjell, jag tyckte ett tag att det var väldigt hög abstraktionsgrad på dina inlägg, om jag säger så, och fruktade att jag gått miste om nåt. Kan vi vara säkra på att det inte rörde sig om en sofistikerad fint för att kollra bort oss icke fackkunniga? Hm...
Kjell, jag tyckte ett tag att det var väldigt hög abstraktionsgrad på dina inlägg, om jag säger så, och fruktade att jag gått miste om nåt. Kan vi vara säkra på att det inte rörde sig om en sofistikerad fint för att kollra bort oss icke fackkunniga? Hm...
Quote from Funbeat user on 13 November 2009, 08:28"eftersom K-G är borta så skall jag naturligtvis solidariskt äfvenledes inte skriva ett endaste ord under samma tid."
Följt av ett antal lika ordlösa som djupa inlägg - Brilliant!
"eftersom K-G är borta så skall jag naturligtvis solidariskt äfvenledes inte skriva ett endaste ord under samma tid."
Följt av ett antal lika ordlösa som djupa inlägg - Brilliant!
Quote from Funbeat user on 13 November 2009, 08:34Herr S, det var kanske t.o.m. det bästa Kjelle har skrivit här på FB?! 😉
Herr S, det var kanske t.o.m. det bästa Kjelle har skrivit här på FB?! 😉
Quote from Funbeat user on 13 November 2009, 08:44😀
Ha så skoj KG.
😀
Ha så skoj KG.
Quote from Funbeat user on 13 November 2009, 12:43Lycka till K-G!
No finish line är ett föredömligt arrangemang. Till alla hjärtans väl, såväl sjuka som springfriska.
Bonne course,
Viktor
Lycka till K-G!
No finish line är ett föredömligt arrangemang. Till alla hjärtans väl, såväl sjuka som springfriska.
Bonne course,
Viktor
Quote from Jan Lundquist on 13 November 2009, 13:26Hej K-G
Välkommen tillbaka. Människor som du vill jag gärna ha omkring mig, ni är da förebilder och nåt jag gärna vill uppleva som pensionär också! Jag har bara två av er i mitt liv, du och min 74-åriga pappa. Resten är inte helt slut men mer eller mindr
Hej K-G
Välkommen tillbaka. Människor som du vill jag gärna ha omkring mig, ni är da förebilder och nåt jag gärna vill uppleva som pensionär också! Jag har bara två av er i mitt liv, du och min 74-åriga pappa. Resten är inte helt slut men mer eller mindr