Quote from Funbeat user on 12 November 2009, 21:45.
.
Quote from Catharina Brattlin on 12 November 2009, 21:46Kjelle, vad gör Du?! 🙂
Kjelle, vad gör Du?! 🙂
Quote from Funbeat user on 12 November 2009, 21:49Nu släppte allt för Kjell. Han minns inte om han tryckt på knappen. Skicka vårdare norrut...!
🙂
Nu släppte allt för Kjell. Han minns inte om han tryckt på knappen. Skicka vårdare norrut...!
🙂
Quote from Funbeat user on 12 November 2009, 21:50.
.
Quote from Funbeat user on 12 November 2009, 21:50.
.
Quote from Funbeat user on 12 November 2009, 21:52Kjelle vill på sitt sätt visa att
både han och jag är galna.Jag är, men jag är tveksam om han är?
Fick ju frågan i Sportspegeln förra året:
" Om nån påstår att du K-G är galen - vad svarar du då? "Tack för komplimangen.
Tror Kjelle eftersträvar att
Kjelle vill på sitt sätt visa att
både han och jag är galna.
Jag är, men jag är tveksam om han är?
Fick ju frågan i Sportspegeln förra året:
" Om nån påstår att du K-G är galen - vad svarar du då? "
Tack för komplimangen.
Tror Kjelle eftersträvar att
Quote from Funbeat user on 12 November 2009, 21:53Jag har plats bokad på hans vårdhem.
Missar jag den nu?????
Jag har plats bokad på hans vårdhem.
Missar jag den nu?????
Quote from Funbeat user on 12 November 2009, 21:54.
.
Quote from Funbeat user on 12 November 2009, 21:57K-G du måste nog stanna, annars så slår det runt i huvudet för Kjell
K-G du måste nog stanna, annars så slår det runt i huvudet för Kjell
Quote from Funbeat user on 12 November 2009, 22:03Den nyss akut-inkallade dottern är på väg till psykakuten i Uppsala skrattandes i falsett så att önen bara sprutar. Ja inte vet jag vad jag gjorde...men vill väl då kanske klämma i med : "Herrens vägar är outgrundliga"..som en sista liten hälsning till K-
Den nyss akut-inkallade dottern är på väg till psykakuten i Uppsala skrattandes i falsett så att önen bara sprutar. Ja inte vet jag vad jag gjorde...men vill väl då kanske klämma i med : "Herrens vägar är outgrundliga"..som en sista liten hälsning till K-