Quote from Elias Engqvist on 17 February 2011, 12:07Det låter ung. som vår kåk. Det gäller att stänga av alla rum utom köket och sovrummen under vintern!
Det låter ung. som vår kåk. Det gäller att stänga av alla rum utom köket och sovrummen under vintern!
Quote from Funbeat user on 17 February 2011, 15:23BERGVÄRME FTW (t+)
BERGVÄRME FTW (t+)
Quote from Funbeat user on 17 February 2011, 16:24Då är det dags att skaffa
BILD:http://media1.vgregion.se/vastarvet/GNM/bilder/5001-5500/webb/GNM5203_15_w.jpg
Då är det dags att skaffa
BILD:http://media1.vgregion.se/vastarvet/GNM/bilder/5001-5500/webb/GNM5203_15_w.jpg
Quote from Funbeat user on 17 February 2011, 16:43Vad ska man med en liten eskimå till?
Vad ska man med en liten eskimå till?
Quote from Funbeat user on 17 February 2011, 16:52Nu var det mest kläderna som är tillämpliga. Du kan kanske få eskimoon?
Nu var det mest kläderna som är tillämpliga. Du kan kanske få eskimoon?
Quote from Funbeat user on 17 February 2011, 17:39Man kanske ska skaffa en sådan där.
Undrar hur länge det tar innan en ding ding värld dyker upp och börjar plåta "Yetin" som springer runt i staden.
Man kanske ska skaffa en sådan där.
Undrar hur länge det tar innan en ding ding värld dyker upp och börjar plåta "Yetin" som springer runt i staden.
Quote from Funbeat user on 17 February 2011, 17:45Ah David, du tänker så. Smartigt!
Ah David, du tänker så. Smartigt!
Quote from Funbeat user on 17 February 2011, 19:40Gränsen har nog gått ungefär vid -25 i vinter, har blivit nåt pass precis under det, säg -26.
När det är så kallt sliter det hemskt att springa eller åka skidor på maxfart, så har det varit så kallt har jag tagit ner tempot ett eller två hack, och det fu
Gränsen har nog gått ungefär vid -25 i vinter, har blivit nåt pass precis under det, säg -26.
När det är så kallt sliter det hemskt att springa eller åka skidor på maxfart, så har det varit så kallt har jag tagit ner tempot ett eller två hack, och det fu
Quote from Funbeat user on 17 February 2011, 20:51Som gammal skidåkare är man ju van vid träning i lite kyligare väder, men nu skulle jag nog sätta gränsen vid runt -20. Klä sig går ju bra, men det blir ju klumpigt och inte särskilt kul om man måste bylsa på sig som en polarfarare...
Som gammal skidåkare är man ju van vid träning i lite kyligare väder, men nu skulle jag nog sätta gränsen vid runt -20. Klä sig går ju bra, men det blir ju klumpigt och inte särskilt kul om man måste bylsa på sig som en polarfarare...
Quote from Funbeat user on 19 February 2011, 17:03Det jag har problem med då det blir kallt är att svettet kyler överkroppen så embarmligt. Då jag kommer hem är magen alldeles röd av kyla. Det går bra så länge jag inte svettas men så fort jag börjar bli svettig så biter det rejält i skinnet.
Jag har test
Det jag har problem med då det blir kallt är att svettet kyler överkroppen så embarmligt. Då jag kommer hem är magen alldeles röd av kyla. Det går bra så länge jag inte svettas men så fort jag börjar bli svettig så biter det rejält i skinnet.
Jag har test