Quote from Funbeat user on 6 February 2009, 13:41Ksyrium elite verkar fungera för "tungviktare".
Ksyrium elite verkar fungera för "tungviktare".
Quote from Funbeat user on 6 February 2009, 13:42Jodå han fick ett nytt.
Jodå han fick ett nytt.
Quote from Funbeat user on 6 February 2009, 15:35>(vilket är normalt på alla nya hjul)
"Normalt" är inte rätt uttryck. "Alltför vanligt" skulle jag vilja säga.
>(vilket är normalt på alla nya hjul)
"Normalt" är inte rätt uttryck. "Alltför vanligt" skulle jag vilja säga.
Quote from ellen olsson on 6 February 2009, 16:45Shimanos hjul - åtminstone de billigare - brukar kräva en del mänsklig intervention för att överleva. Mavichjul brukar hålla längre än de behöver, dvs. man byter hjul av andra orsaker, långt innan de börjar krångla det minsta.
Shimanos hjul - åtminstone de billigare - brukar kräva en del mänsklig intervention för att överleva. Mavichjul brukar hålla längre än de behöver, dvs. man byter hjul av andra orsaker, långt innan de börjar krångla det minsta.
Quote from Funbeat user on 7 February 2009, 00:15Om man är ute efter ett par bomsäkra hjul så skulle jag vilja rekommendera Campas hjul. De kanske inte verkar så spännande men de håller otroligt bra. Jag har kört med ett par Nucleon sen 2001 och aldrig rört ett finger på dem. De är fortfarande spikraka.
Om man är ute efter ett par bomsäkra hjul så skulle jag vilja rekommendera Campas hjul. De kanske inte verkar så spännande men de håller otroligt bra. Jag har kört med ett par Nucleon sen 2001 och aldrig rört ett finger på dem. De är fortfarande spikraka.
Quote from Funbeat user on 7 February 2009, 21:48Det här med cykel för nybörjare är intressant då jag i mars förra året fick för mig att jag skulle cykla runt vättern.
Målet var först att ta mig runt, så jag var ute efter en cykel för runt 7000, men efter att kikat runt här o var hade jag klivit upp ti
Det här med cykel för nybörjare är intressant då jag i mars förra året fick för mig att jag skulle cykla runt vättern.
Målet var först att ta mig runt, så jag var ute efter en cykel för runt 7000, men efter att kikat runt här o var hade jag klivit upp ti
Quote from Funbeat user on 9 February 2009, 00:34Så rätt så rätt!
Den som har pengar över ska givetivis köpa en så bra och dyr cykel som möjligt. Av alla möjliga anledningar; Framför allt för att det är väldigt kul med en supercykel helt enklelt. Men i sutändan är ändå cyklisten mycket viktigare än cyk
Så rätt så rätt!
Den som har pengar över ska givetivis köpa en så bra och dyr cykel som möjligt. Av alla möjliga anledningar; Framför allt för att det är väldigt kul med en supercykel helt enklelt. Men i sutändan är ändå cyklisten mycket viktigare än cyk
Quote from Funbeat user on 10 February 2009, 18:57Mathias: kul med en röst på Bianchin, också! Utifrån det jag läst verkar det ju vara en bra cykel, helt klart.
Mats: tycker att det låter vettigt att, som du säger, inte ta i för mycket när man köper första cykeln. Med tanke på hur mycket de verkar tappa
Mathias: kul med en röst på Bianchin, också! Utifrån det jag läst verkar det ju vara en bra cykel, helt klart.
Mats: tycker att det låter vettigt att, som du säger, inte ta i för mycket när man köper första cykeln. Med tanke på hur mycket de verkar tappa
Quote from Funbeat user on 14 April 2009, 22:18För alla er som undrat så mycket att ni knappt kunnat sova: det blev en Columbus Pinta till slut. Kändes bäst att cykla på och kanonbra service på CykelCity, så det blev inte ett särskilt svårt val i slutändan. Har kört några rundor på den och den känns s
För alla er som undrat så mycket att ni knappt kunnat sova: det blev en Columbus Pinta till slut. Kändes bäst att cykla på och kanonbra service på CykelCity, så det blev inte ett särskilt svårt val i slutändan. Har kört några rundor på den och den känns s
Quote from Funbeat user on 15 April 2009, 20:13Tack själv Anders! Jag är övertygad om att du gjort ett bra val vid köp av cykel. Lycka till med ditt cyklande!
Tack själv Anders! Jag är övertygad om att du gjort ett bra val vid köp av cykel. Lycka till med ditt cyklande!