Quote from Funbeat user on 4 February 2009, 12:15C, 20` är väl ingen herrejösses cykel?
C, 20` är väl ingen herrejösses cykel?
Quote from Funbeat user on 4 February 2009, 12:29S: "105 räcker och resten kan man lägga på Mallis" brukar ju du säga. Och 105 sitter väl normalt inte på 20+-cyklar?
S: "105 räcker och resten kan man lägga på Mallis" brukar ju du säga. Och 105 sitter väl normalt inte på 20+-cyklar?
Quote from Funbeat user on 4 February 2009, 16:59Jaha, där blev man lite mer upplyst alltså. Alltid något.
Jaha, där blev man lite mer upplyst alltså. Alltid något.
Quote from Funbeat user on 4 February 2009, 20:30Vad köpte du för cykel?
Vad köpte du för cykel?
Quote from Funbeat user on 4 February 2009, 20:32Trek 1.7 till ett riktigt bra höstpris.
Trek 1.7 till ett riktigt bra höstpris.
Quote from Funbeat user on 4 February 2009, 20:33Med 105? trippel?
Med 105? trippel?
Quote from Funbeat user on 4 February 2009, 20:36Dubbel, kompakt.
Jag har använt trögaste växeln 1 gång - i en jävligt lång nerförsbacke...
Blev å det bestämdaste avrådd från trippel pga framför allt inställningsstrul, (kedjeslack tror jag också var med som motargument).
Dubbel, kompakt.
Jag har använt trögaste växeln 1 gång - i en jävligt lång nerförsbacke...
Blev å det bestämdaste avrådd från trippel pga framför allt inställningsstrul, (kedjeslack tror jag också var med som motargument).
Quote from Funbeat user on 4 February 2009, 20:36Och 105, ja.
Och 105, ja.
Quote from Funbeat user on 4 February 2009, 20:39Då får du köra på åsarna så du kan använda alla växlarna!
Då får du köra på åsarna så du kan använda alla växlarna!
Quote from Funbeat user on 4 February 2009, 20:42Finns i planerna. Romeleåsen och Häckeberga på nästan alla pass.
Söderåsen/Hallandsåsen till våren när jag flyttar cykeln från Trainern och ut på vägarna.Ser dock inga problem med att byta klingor/kassett om det skulle visa sig nödvändigt. 🙂
Finns i planerna. Romeleåsen och Häckeberga på nästan alla pass.
Söderåsen/Hallandsåsen till våren när jag flyttar cykeln från Trainern och ut på vägarna.
Ser dock inga problem med att byta klingor/kassett om det skulle visa sig nödvändigt. 🙂