Quote from Funbeat user on 3 February 2009, 08:54Det är inget krav att använda växlarna i turordning på söndagsturen. Däremot är det lättare att utnyttja cykeln(o kroppen).
Jag tror att det finns många fler XX som spenderar mer på smink o kläder på pseudocykling än de som cykeltränar.
Det är inget krav att använda växlarna i turordning på söndagsturen. Däremot är det lättare att utnyttja cykeln(o kroppen).
Jag tror att det finns många fler XX som spenderar mer på smink o kläder på pseudocykling än de som cykeltränar.
Quote from Funbeat user on 3 February 2009, 09:15Jag tror att det finns många fler snubbar som köper löjligt dyra cyklar men tränar som mesar o snackar för mycket, än vad det finns tjejer som köper racers o inte tränar ordentligt ...
Jag tror att det finns många fler snubbar som köper löjligt dyra cyklar men tränar som mesar o snackar för mycket, än vad det finns tjejer som köper racers o inte tränar ordentligt ...
Quote from Funbeat user on 3 February 2009, 09:20Är det dina vänner du tänker på?
Är det dina vänner du tänker på?
Quote from Funbeat user on 3 February 2009, 09:26Bra sätt att döda tråden på, bro.
Bra sätt att döda tråden på, bro.
Quote from Funbeat user on 3 February 2009, 11:12Varför så ilsk Anders?
Varför så ilsk Anders?
Quote from Funbeat user on 3 February 2009, 11:37Jag köpte en Nishiki hybrid racer eller vad de nu kallas för ca 7-8000 för några år sedan. Med extra utrustning blev det väl 1500 kr till. Idag ångrar jag att jag inte satsade det dubbla och köpte en riktigt bra racer i stället. Så känner jag.
Jag köpte en Nishiki hybrid racer eller vad de nu kallas för ca 7-8000 för några år sedan. Med extra utrustning blev det väl 1500 kr till. Idag ångrar jag att jag inte satsade det dubbla och köpte en riktigt bra racer i stället. Så känner jag.
Quote from Funbeat user on 3 February 2009, 12:08Känns som en av flera trådar där någon ber om råd angående sjyssta nybörjargrejer, men där inläggen blir en diskussion mellan entusiaster med stort prylfokus som diskuterar dyra grejer/detaljer som snarare skrämmer den stackars trådstartaren än ger henne/
Känns som en av flera trådar där någon ber om råd angående sjyssta nybörjargrejer, men där inläggen blir en diskussion mellan entusiaster med stort prylfokus som diskuterar dyra grejer/detaljer som snarare skrämmer den stackars trådstartaren än ger henne/
Quote from Funbeat user on 3 February 2009, 12:48Hur ser reglerna ut när det gäller prestation och pris på utrustningen?
Hur ser reglerna ut när det gäller prestation och pris på utrustningen?
Quote from j sollerman on 3 February 2009, 12:57Jag tycker leif svarade trådskaparen rätt bra! svårare än så är de inte.
Jag tycker leif svarade trådskaparen rätt bra! svårare än så är de inte.
Quote from Funbeat user on 3 February 2009, 13:04Nicklas, som jag skrev tidigare så tycker jag att det finns en vattendelare vid ca 20 000.- både vad det gäller vikt och på komponenter.
Nicklas, som jag skrev tidigare så tycker jag att det finns en vattendelare vid ca 20 000.- både vad det gäller vikt och på komponenter.