Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelKöp av första racern
You need to log in to create posts and topics.

Det är inget krav att använda växlarna i turordning på söndagsturen. Däremot är det lättare att utnyttja cykeln(o kroppen).

Jag tror att det finns många fler XX som spenderar mer på smink o kläder på pseudocykling än de som cykeltränar.

Jag tror att det finns många fler snubbar som köper löjligt dyra cyklar men tränar som mesar o snackar för mycket, än vad det finns tjejer som köper racers o inte tränar ordentligt ...

Är det dina vänner du tänker på?

Bra sätt att döda tråden på, bro.

Varför så ilsk Anders?

Jag köpte en Nishiki hybrid racer eller vad de nu kallas för ca 7-8000 för några år sedan. Med extra utrustning blev det väl 1500 kr till. Idag ångrar jag att jag inte satsade det dubbla och köpte en riktigt bra racer i stället. Så känner jag.

Känns som en av flera trådar där någon ber om råd angående sjyssta nybörjargrejer, men där inläggen blir en diskussion mellan entusiaster med stort prylfokus som diskuterar dyra grejer/detaljer som snarare skrämmer den stackars trådstartaren än ger henne/

Hur ser reglerna ut när det gäller prestation och pris på utrustningen?

Jag tycker leif svarade trådskaparen rätt bra! svårare än så är de inte.

Nicklas, som jag skrev tidigare så tycker jag att det finns en vattendelare vid ca 20 000.- både vad det gäller vikt och på komponenter.