Quote from Funbeat user on 3 February 2009, 13:12Jo men av ett annat inlägg ovan så verkade det som om man var tvungen att ha en viss kapacitet för att "få" skaffa sig den utrustning man vill ha... För mig är det mer en ekonomisk fråga än en fråga om Svensk Avundsjuka...
Jo men av ett annat inlägg ovan så verkade det som om man var tvungen att ha en viss kapacitet för att "få" skaffa sig den utrustning man vill ha... För mig är det mer en ekonomisk fråga än en fråga om Svensk Avundsjuka...
Quote from Funbeat user on 3 February 2009, 13:29Skillnaden på en cykel för 10 papp o en för 20 kan ju t ex vara en cykelsemester i Sydeuropa runt påsk. För en nybliven cyklist som vill ladda för Vätternrundan skulle den semestern kanske kunna göra mer för VR-resultatet än den dyrare hojen ... förutom a
Skillnaden på en cykel för 10 papp o en för 20 kan ju t ex vara en cykelsemester i Sydeuropa runt påsk. För en nybliven cyklist som vill ladda för Vätternrundan skulle den semestern kanske kunna göra mer för VR-resultatet än den dyrare hojen ... förutom a
Quote from Funbeat user on 3 February 2009, 14:31...vilket historiskt sett brukar vara Stefans argument för en enklare modell. Jag förstår inte min omvärld längre.
...vilket historiskt sett brukar vara Stefans argument för en enklare modell. Jag förstår inte min omvärld längre.
Quote from Funbeat user on 3 February 2009, 15:26Som nybliven cyklist är inte VR ett vettigt val om de ska cykla efter midsommar.
Som nybliven cyklist är inte VR ett vettigt val om de ska cykla efter midsommar.
Quote from Funbeat user on 3 February 2009, 15:39Varför då?
Varför då?
Quote from j sollerman on 3 February 2009, 15:43VR är alltid vettigt
VR är alltid vettigt
Quote from Funbeat user on 3 February 2009, 15:45Enligt ditt koncept:
Att köpa cykel i feb-mars, åka söderut och knappt ha suttit på cykel, cykla under påskresan och troligtvis bli riktigt sliten, vara halvkrasslig under resten av april och ha fem-sex veckor träning innan VR.Det är som gjort för att
Enligt ditt koncept:
Att köpa cykel i feb-mars, åka söderut och knappt ha suttit på cykel, cykla under påskresan och troligtvis bli riktigt sliten, vara halvkrasslig under resten av april och ha fem-sex veckor träning innan VR.
Det är som gjort för att
Quote from ellen olsson on 3 February 2009, 16:31Att inte cykla efter midsommar är väl standardupplägg 1A?
Att inte cykla efter midsommar är väl standardupplägg 1A?
Quote from Funbeat user on 3 February 2009, 16:59Tänkte mer såhär
Köpa cykel nu, vara förväntansfull. Ta några kalla rundor i mars, vara lite skeptisk. Ta en vecka i nybörjargrupp första veckan i april, vara solbränd o öm men supertaggad. Cykla ytterligare 80 mil fram till VR, vara nervös. Ta det lugnt
Tänkte mer såhär
Köpa cykel nu, vara förväntansfull. Ta några kalla rundor i mars, vara lite skeptisk. Ta en vecka i nybörjargrupp första veckan i april, vara solbränd o öm men supertaggad. Cykla ytterligare 80 mil fram till VR, vara nervös. Ta det lugnt
Quote from Funbeat user on 3 February 2009, 17:27åååå nej, Anders ... inte säga så ooiiiiaaalalalalalalalalala *håller för öronen*
😀
fast det hjälper inte jag tror att jag är lite fast i "ditt" upplägg ändå och allt är min brors fel som håller på med triathlon... tempohoj säger du... man måste inte
åååå nej, Anders ... inte säga så ooiiiiaaalalalalalalalalala *håller för öronen*
😀
fast det hjälper inte jag tror att jag är lite fast i "ditt" upplägg ändå och allt är min brors fel som håller på med triathlon... tempohoj säger du... man måste inte