Quote from Funbeat user on 19 August 2009, 16:33Finns det nånstans man kan läsa om det här David?
Finns det nånstans man kan läsa om det här David?
Quote from Funbeat user on 19 August 2009, 16:41Inside information från Belgien. Ramarna sprack och då blev det till slut aluramarna istället.
Men det går att fundera på ifall de lättaste "fabriksramarna" har tillräckligt med kompositmaterial för potthållsvägar och pavéer?
Många proffs kräver att cyk
Inside information från Belgien. Ramarna sprack och då blev det till slut aluramarna istället.
Men det går att fundera på ifall de lättaste "fabriksramarna" har tillräckligt med kompositmaterial för potthållsvägar och pavéer?
Många proffs kräver att cyk
Quote from Berit Bengtson on 19 August 2009, 17:02Fp. David P ¤ skrev:
> Inside information från Belgien.Praktisk flyktväg för den som gärna sprider rykten.....
Fp. David P ¤ skrev:
> Inside information från Belgien.
Praktisk flyktväg för den som gärna sprider rykten.....
Quote from Funbeat user on 19 August 2009, 17:09HaHaHa, Jag förstår att du inte träffar någon som cyklar mer än till jobb.
Du kan ringa Koblenz och fråga.
HaHaHa, Jag förstår att du inte träffar någon som cyklar mer än till jobb.
Du kan ringa Koblenz och fråga.
Quote from ellen olsson on 19 August 2009, 17:10Jag har hört samma sak från mer än ett håll. Chiara kanske kan svara om man frågar?
Jag har hört samma sak från mer än ett håll. Chiara kanske kan svara om man frågar?
Quote from Funbeat user on 19 August 2009, 21:46Vem eller vad är Chiara då?
Vem eller vad är Chiara då?
Quote from ellen olsson on 19 August 2009, 21:55Cadels pianistfru. Hon behöver inte tänka lika mycket på eventuella sponsorkontrakt.
Cadels pianistfru. Hon behöver inte tänka lika mycket på eventuella sponsorkontrakt.
Quote from Funbeat user on 19 August 2009, 22:23Jaha.
Du nämner hennes namn som om det vore en bekant. Känner du henne?
Jaha.
Du nämner hennes namn som om det vore en bekant. Känner du henne?
Quote from ellen olsson on 19 August 2009, 22:29Jag vill uppmuntra till egna efterforskningar.
Jag skulle inte ha något emot att känna Chiara. Hon verkar trevlig. (Jag har nog i.o.f.s. en lumparkompis som är bättre bekant med henne.)
Jag vill uppmuntra till egna efterforskningar.
Jag skulle inte ha något emot att känna Chiara. Hon verkar trevlig. (Jag har nog i.o.f.s. en lumparkompis som är bättre bekant med henne.)
Quote from Funbeat user on 19 August 2009, 22:33> Jag har hört samma sak från mer än ett håll.
Vilka håll är det om det inte är Chiara?
> Jag har hört samma sak från mer än ett håll.
Vilka håll är det om det inte är Chiara?