Quote from Funbeat user on 18 January 2009, 18:48Morfas den här hybridtråden automatiskt varje vecka..?
Morfas den här hybridtråden automatiskt varje vecka..?
Quote from Charlotte Skoglund on 18 January 2009, 19:20för det kan aldrig vara så att styren passar olika personer olika bra eller är det bara bockstyren alla ska ha??????????????? oavsett var det är tänkt att cyklas
för det kan aldrig vara så att styren passar olika personer olika bra eller är det bara bockstyren alla ska ha??????????????? oavsett var det är tänkt att cyklas
Quote from Funbeat user on 18 January 2009, 19:22Geometrin på en cykel spelar roll ihop med sittställningen
Geometrin på en cykel spelar roll ihop med sittställningen
Quote from Funbeat user on 18 January 2009, 23:12Det är klart att det inte är bara bockstyre alla ska ha oavsett var de ska cykla. Men om man tänker cykla tjevättern och cykelpendla så förstår jag inte varför bockstyre skulle vara fel. Jag har cykelpendlat i över tjugo år i Stockholm, eller numera till
Det är klart att det inte är bara bockstyre alla ska ha oavsett var de ska cykla. Men om man tänker cykla tjevättern och cykelpendla så förstår jag inte varför bockstyre skulle vara fel. Jag har cykelpendlat i över tjugo år i Stockholm, eller numera till
Quote from Funbeat user on 19 January 2009, 08:20kör med rakt styre och mera upprätt sittställning i stan och trivs alldeles utmärkt med det
har även testat med bockstyre och mindre upprätt sittställning i stan och trivdes inte alls utmärkt med det
men bara för att det funkar för mig så förutsätter j
kör med rakt styre och mera upprätt sittställning i stan och trivs alldeles utmärkt med det
har även testat med bockstyre och mindre upprätt sittställning i stan och trivdes inte alls utmärkt med det
men bara för att det funkar för mig så förutsätter j
Quote from Funbeat user on 19 January 2009, 08:31mtb med bockstyre: Bridgestone MB1 1987 - vår aggresivaste mountainbike stod det en gång i tiden i Cykelstallets katalog. här är en massa kataloger inte från Cykelstallet men väl från Bridgestone för nostalgiker där -92-93-94 är klassiker:
http://www.she
mtb med bockstyre: Bridgestone MB1 1987 - vår aggresivaste mountainbike stod det en gång i tiden i Cykelstallets katalog. här är en massa kataloger inte från Cykelstallet men väl från Bridgestone för nostalgiker där -92-93-94 är klassiker:
Quote from ellen olsson on 19 January 2009, 08:34Bernt Johansson körde Bridgestone i många år.
Bernt Johansson körde Bridgestone i många år.
Quote from Funbeat user on 19 January 2009, 08:38inlägget Fredrik gällde inte så mycket vilket styre var utan mera att inte upphöja egna erfarenheten till sanning som alla bör omfatta 🙂
inlägget Fredrik gällde inte så mycket vilket styre var utan mera att inte upphöja egna erfarenheten till sanning som alla bör omfatta 🙂
Quote from Funbeat user on 19 January 2009, 19:27>till Stockholm (från Åkersberga)
Avvikelse från ämnet, men jag blev nyfiken. Vilken väg tar du? Åkersberga är ju inte direkt känt för sina utmärkta cykelförbindelser med Stockholm.
Och så lite mer om styre. En fördel som jag tycker finns med att ha rak
>till Stockholm (från Åkersberga)
Avvikelse från ämnet, men jag blev nyfiken. Vilken väg tar du? Åkersberga är ju inte direkt känt för sina utmärkta cykelförbindelser med Stockholm.
Och så lite mer om styre. En fördel som jag tycker finns med att ha rak
Quote from Funbeat user on 20 January 2009, 16:43>till Stockholm (från Åkersberga)
Ja, det undrar jag också. Det måste bli en hel del mil per dag om man kör småvägar..?
>till Stockholm (från Åkersberga)
Ja, det undrar jag också. Det måste bli en hel del mil per dag om man kör småvägar..?