Quote from Funbeat user on 1 April 2011, 18:26Har precis beställt ett par Asics Gel Kayano 17 för £79.90 på startfitness.co.uk
Riktigt bra, har sett dom på Intersport för 2000:-
Har precis beställt ett par Asics Gel Kayano 17 för £79.90 på startfitness.co.uk
Riktigt bra, har sett dom på Intersport för 2000:-
Quote from Funbeat user on 2 April 2011, 08:41Och jag beställde precis X-socks för halva priset, tillsammans med en kompis så vi kom upp i fri frakt! (t+)
Och jag beställde precis X-socks för halva priset, tillsammans med en kompis så vi kom upp i fri frakt! (t+)
Quote from Funbeat user on 2 April 2011, 19:32Har precis fått mina Asics Gel Kayano 17 från START Fitness. Priset blev 900 med frakt. Mkt nöjd med tanke på vad dom kostar i butikerna. Kan varmt rekommendera START Fitness.
Har precis fått mina Asics Gel Kayano 17 från START Fitness. Priset blev 900 med frakt. Mkt nöjd med tanke på vad dom kostar i butikerna. Kan varmt rekommendera START Fitness.
Quote from Funbeat user on 3 April 2011, 10:48nuu hänger jag inte riktigt med här. Bestäms frakten av hur mycket paketet väger om man beställer från startfitness??? Jag trodde det var en fast summa på 10 £...
nuu hänger jag inte riktigt med här. Bestäms frakten av hur mycket paketet väger om man beställer från startfitness??? Jag trodde det var en fast summa på 10 £...
Quote from Funbeat user on 6 April 2011, 19:52Beställde för tredje gången på www.startfitness.co.uk och som vanligt fungerade det snabbt, rätt och billigt. Denna gången fick jag skorna på 5 dagar.
Beställde för tredje gången på http://www.startfitness.co.uk och som vanligt fungerade det snabbt, rätt och billigt. Denna gången fick jag skorna på 5 dagar.
Quote from Funbeat user on 26 May 2011, 21:26Jag kan bara rekommendera www.chainreactioncycles.com
De har jag handlat av flera gånger men då cykelprylar. De har även skor o thriatlonprylar med mera och bland annat bra priser på Asics.Ett par 2160 kostar ca 800 och räcker det med förra modellen så
Jag kan bara rekommendera http://www.chainreactioncycles.com
De har jag handlat av flera gånger men då cykelprylar. De har även skor o thriatlonprylar med mera och bland annat bra priser på Asics.
Ett par 2160 kostar ca 800 och räcker det med förra modellen så
Quote from Funbeat user on 27 May 2011, 03:03Hm, ser att den svenska texten på CRC är lite... kreativ?
INGET KRÅNGEL AVKASTNING utlovar man ju.
🙂
Hm, ser att den svenska texten på CRC är lite... kreativ?
INGET KRÅNGEL AVKASTNING utlovar man ju.
🙂
Quote from Funbeat user on 28 May 2011, 11:00Rabattkupong hos startfitness som ger 10% på allt, DBVFA141716. Ett redan billigt pris blir ännu billigare 🙂
Rabattkupong hos startfitness som ger 10% på allt, DBVFA141716. Ett redan billigt pris blir ännu billigare 🙂
Quote from Funbeat user on 28 May 2011, 16:31Kan vi inte avveckla den här tråden och fortsätta diskussionen på den mer snarlika som heter "Handla skor på nätet"?
Kan vi inte avveckla den här tråden och fortsätta diskussionen på den mer snarlika som heter "Handla skor på nätet"?
Quote from Funbeat user on 19 November 2011, 22:52Helt oanvända lunar glide +2 stl 35.5 säljes för 600 kr eftersom fel storlek råkat beställas via internet. Skorna är svarta med gula detaljer. Bild kan skickas vid önskemål. Skorna finns i Stockholm (Farsta).
Helt oanvända lunar glide +2 stl 35.5 säljes för 600 kr eftersom fel storlek råkat beställas via internet. Skorna är svarta med gula detaljer. Bild kan skickas vid önskemål. Skorna finns i Stockholm (Farsta).