Quote from Funbeat user on 25 June 2009, 08:58det bästa skulle väl vara new orders blue monday!.
det bästa skulle väl vara new orders blue monday!.
Quote from Funbeat user on 25 June 2009, 09:12Boomtown Rats hade mer rätt än New Order
Boomtown Rats hade mer rätt än New Order
Quote from Funbeat user on 25 June 2009, 09:14hehe, ja dom gillar inte heller måndagar! 🙂
hehe, ja dom gillar inte heller måndagar! 🙂
Quote from Lena O on 25 June 2009, 09:22http://www.stlyrics.com/lyrics/thebigchill/mondaymonday.htm
Quote from Funbeat user on 12 July 2009, 13:41Körde min första träning med CK Hymer idag och det gick jättebra, det var två fartgrupper, jag hängde på den långsamma av dom. Farten var lite ojämn men det gick mycket bra att hänga med. Blev till och med rekommenderad att cykla med den snabbare gruppen
Körde min första träning med CK Hymer idag och det gick jättebra, det var två fartgrupper, jag hängde på den långsamma av dom. Farten var lite ojämn men det gick mycket bra att hänga med. Blev till och med rekommenderad att cykla med den snabbare gruppen
Quote from Funbeat user on 15 July 2009, 16:07Andrew: Det finns ett gäng motionärer som kör på tisdagskvällar ,minns ej vilken tid, med start i Jägarvallen vid Däckhuset. Har själv inte varit med och kört dessa tisdagskvällar men har åkt med dessa på motionsträningen med Hymer. Trevliga typer är det;
Andrew: Det finns ett gäng motionärer som kör på tisdagskvällar ,minns ej vilken tid, med start i Jägarvallen vid Däckhuset. Har själv inte varit med och kört dessa tisdagskvällar men har åkt med dessa på motionsträningen med Hymer. Trevliga typer är det;
Quote from Funbeat user on 21 July 2009, 21:41Jag funderar på att köpa en cykeltrainer och vore tacksam för tips och erfarenheter om detta, såsom kvalitée´, prisvärdhet saker att tänka på innan köpet m.m
k
Jag funderar på att köpa en cykeltrainer och vore tacksam för tips och erfarenheter om detta, såsom kvalitée´, prisvärdhet saker att tänka på innan köpet m.m
k
Quote from Funbeat user on 23 July 2009, 20:11Jag har en Tacx Flow och är helt nöjd med den: den är välbalanserad (kan reglera motståndet nästan uteslutande mha växlarna om jag vill), kraftig nog att stå emot mina "attacker" och har en dator med de för mig intressanta parametrarna (puls, effekt, lutn
Jag har en Tacx Flow och är helt nöjd med den: den är välbalanserad (kan reglera motståndet nästan uteslutande mha växlarna om jag vill), kraftig nog att stå emot mina "attacker" och har en dator med de för mig intressanta parametrarna (puls, effekt, lutn
Quote from Funbeat user on 24 July 2009, 10:52titta på film kan jag rekommendera, klämde ett avsnitt av Heroes i vintras per pass. Perfekt med 50 minuter film och sen 10 minuter koncentrerad "spurt".
Och, jo, man svettas som en gris så handdukar är en bra idé.
Kör på en Tacxs Satori som jag är nöj
titta på film kan jag rekommendera, klämde ett avsnitt av Heroes i vintras per pass. Perfekt med 50 minuter film och sen 10 minuter koncentrerad "spurt".
Och, jo, man svettas som en gris så handdukar är en bra idé.
Kör på en Tacxs Satori som jag är nöj
Quote from Funbeat user on 24 July 2009, 11:11Fredrik,
mja, kanske det men jag tyckte att Satorin var ett bra val plus att man får ett schysst program när man köper på cykelcity.😉
Fredrik,
mja, kanske det men jag tyckte att Satorin var ett bra val plus att man får ett schysst program när man köper på cykelcity.
😉