Quote from Funbeat user on 24 June 2009, 10:49> Tycker inte det värsta är inte att bli frånåkt - det värsta är när man är hjälplöst sist och klungan vägrar att släppa en utan envisas med att vänta in och hämta in.
Det där har jag varit med om för några år sen. Två gånger har jag fått knuffas hem sis
> Tycker inte det värsta är inte att bli frånåkt - det värsta är när man är hjälplöst sist och klungan vägrar att släppa en utan envisas med att vänta in och hämta in.
Det där har jag varit med om för några år sen. Två gånger har jag fått knuffas hem sis
Quote from Funbeat user on 24 June 2009, 10:53Andrew: Kul! (t+) Måndag, tisdag, torsdag eller fredag blir bra. Mera Lera kör mtb på onsdagar.
Andrew: Kul! (t+) Måndag, tisdag, torsdag eller fredag blir bra. Mera Lera kör mtb på onsdagar.
Quote from Funbeat user on 24 June 2009, 10:55Tror en hel del här underskattar sig själva. Vill också påpeka att det är bra för utvecklingen att köra med åkare som är ett snäpp bättre.
Tror inte heller att ni behöver vara oroliga för det här med motionsgrupper. De flesta där kör för att det är roligt
Tror en hel del här underskattar sig själva. Vill också påpeka att det är bra för utvecklingen att köra med åkare som är ett snäpp bättre.
Tror inte heller att ni behöver vara oroliga för det här med motionsgrupper. De flesta där kör för att det är roligt
Quote from Torbjörn Ohlsson on 24 June 2009, 12:26Jannike - Hisingen utgår ofta från Mölndal vid sina träningsrundor, exempelvis i söndags och den igår.
Klart du ska hänga på oss!
Jannike - Hisingen utgår ofta från Mölndal vid sina träningsrundor, exempelvis i söndags och den igår.
Klart du ska hänga på oss!
Quote from Funbeat user on 24 June 2009, 12:33Det verkar vara många som har en underlig syn på idrott och träning.
Cykel kan vara en grym sport med bara en som vinner och alla andra är efter.
Ska nog börja med spinning istället.
Det verkar vara många som har en underlig syn på idrott och träning.
Cykel kan vara en grym sport med bara en som vinner och alla andra är efter.
Ska nog börja med spinning istället.
Quote from Funbeat user on 24 June 2009, 13:43den som kommer först i mål i spinning vinner också........eller
den som kommer först i mål i spinning vinner också........eller
Quote from Funbeat user on 24 June 2009, 13:46Fick just samtal från en kompis som köpt racer... välkommen i gänget...
Fick just samtal från en kompis som köpt racer... välkommen i gänget...
Quote from Funbeat user on 24 June 2009, 15:02Angående att blir frånåkt, jag har märkt att det krävs en hel vana och inställning att inte bli efter. Känner man att orken tryter så har måste man kämpa ikapp med en gång, dvs inte vila och tappa en lucka utan bita ihop direkt och vila på rullen.
Iblan
Angående att blir frånåkt, jag har märkt att det krävs en hel vana och inställning att inte bli efter. Känner man att orken tryter så har måste man kämpa ikapp med en gång, dvs inte vila och tappa en lucka utan bita ihop direkt och vila på rullen.
Iblan
Quote from Funbeat user on 24 June 2009, 15:16Om man inte tränar med klubb för att man är rädd att bli frånåkt är risken stor att man inte heller blir bättre och aldrig kan träna i klubb. Tränar man på egen hand och kommer hem med ett snitt på 23 km/h ska inte det direkt leda till tanken att man inte
Om man inte tränar med klubb för att man är rädd att bli frånåkt är risken stor att man inte heller blir bättre och aldrig kan träna i klubb. Tränar man på egen hand och kommer hem med ett snitt på 23 km/h ska inte det direkt leda till tanken att man inte
Quote from Funbeat user on 24 June 2009, 15:38Själv bommade jag mest på dålig frukost - och sedan var det så mycket att tänka på att energi-baren blev liggande i ryggfickan. Mkt nyttig lektion i vikten av att äta rätt. Snittfarten på rundan blev inte mycket snabbare än jag kunde klarat utan klunga, m
Själv bommade jag mest på dålig frukost - och sedan var det så mycket att tänka på att energi-baren blev liggande i ryggfickan. Mkt nyttig lektion i vikten av att äta rätt. Snittfarten på rundan blev inte mycket snabbare än jag kunde klarat utan klunga, m