Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelKöpa racer
You need to log in to create posts and topics.

> Tycker inte det värsta är inte att bli frånåkt - det värsta är när man är hjälplöst sist och klungan vägrar att släppa en utan envisas med att vänta in och hämta in.

Det där har jag varit med om för några år sen. Två gånger har jag fått knuffas hem sis

Andrew: Kul! (t+) Måndag, tisdag, torsdag eller fredag blir bra. Mera Lera kör mtb på onsdagar.

Tror en hel del här underskattar sig själva. Vill också påpeka att det är bra för utvecklingen att köra med åkare som är ett snäpp bättre.
Tror inte heller att ni behöver vara oroliga för det här med motionsgrupper. De flesta där kör för att det är roligt

Jannike - Hisingen utgår ofta från Mölndal vid sina träningsrundor, exempelvis i söndags och den igår.
Klart du ska hänga på oss!

Det verkar vara många som har en underlig syn på idrott och träning.
Cykel kan vara en grym sport med bara en som vinner och alla andra är efter.
Ska nog börja med spinning istället.

den som kommer först i mål i spinning vinner också........eller

Fick just samtal från en kompis som köpt racer... välkommen i gänget...

Angående att blir frånåkt, jag har märkt att det krävs en hel vana och inställning att inte bli efter. Känner man att orken tryter så har måste man kämpa ikapp med en gång, dvs inte vila och tappa en lucka utan bita ihop direkt och vila på rullen.

Iblan

Om man inte tränar med klubb för att man är rädd att bli frånåkt är risken stor att man inte heller blir bättre och aldrig kan träna i klubb. Tränar man på egen hand och kommer hem med ett snitt på 23 km/h ska inte det direkt leda till tanken att man inte

Själv bommade jag mest på dålig frukost - och sedan var det så mycket att tänka på att energi-baren blev liggande i ryggfickan. Mkt nyttig lektion i vikten av att äta rätt. Snittfarten på rundan blev inte mycket snabbare än jag kunde klarat utan klunga, m