Quote from Funbeat user on 24 June 2009, 15:40Går det för sakta så går det säkert att vara mer i vinden och dra.
Går det för sakta så går det säkert att vara mer i vinden och dra.
Quote from Funbeat user on 24 June 2009, 15:43Det går alldeles utmärkt - så gjorde jag.
Det går alldeles utmärkt - så gjorde jag.
Quote from Funbeat user on 24 June 2009, 21:15Är lite i valet och kvalet om jag ska testa på att träna med klubb. Bor i Lund så Lunedi är ju intressant. Hur långa är passen Jan, var kör man?
Är lite i valet och kvalet om jag ska testa på att träna med klubb. Bor i Lund så Lunedi är ju intressant. Hur långa är passen Jan, var kör man?
Quote from Funbeat user on 24 June 2009, 21:34hej!
jag har inte kört mer än fyra eller fem pass.
Ett av dessa gick Lund - Bjällerup ut mot Genarp, vid Esarp till Dalby, sedan Bjällerup - Lund
Ett gick Lund - Bjällerup - Esarp - Mossheddinge - Torup - Uppåkra - Lund
ett Lund - Gårdstånga - Höör - Lö
hej!
jag har inte kört mer än fyra eller fem pass.
Ett av dessa gick Lund - Bjällerup ut mot Genarp, vid Esarp till Dalby, sedan Bjällerup - Lund
Ett gick Lund - Bjällerup - Esarp - Mossheddinge - Torup - Uppåkra - Lund
ett Lund - Gårdstånga - Höör - Lö
Quote from Funbeat user on 24 June 2009, 22:13Jag har alltid undrat varför klubben heter Lunedi.
Jag har alltid undrat varför klubben heter Lunedi.
Quote from ellen olsson on 24 June 2009, 22:17För att det betyder måndag på italienska?
För att det betyder måndag på italienska?
Quote from Funbeat user on 24 June 2009, 22:21Helt logiskt.
Helt logiskt.
Quote from Fredrik Närenfors on 24 June 2009, 22:23Så måndag är alltså den dag de träffas för träning 🙂
Så måndag är alltså den dag de träffas för träning 🙂
Quote from Funbeat user on 24 June 2009, 22:36Dom tränar ju på tisdag, torsdag och söndag.
Men jag hittade detta på deras sajt:
"Lunedi, som är italienska för måndag, tyckte grundaren var ett bra namn eftersom:
Initiativet till uppstarten av klubben togs just på en måndag
Italienska är ett språk s
Dom tränar ju på tisdag, torsdag och söndag.
Men jag hittade detta på deras sajt:
"Lunedi, som är italienska för måndag, tyckte grundaren var ett bra namn eftersom:
Initiativet till uppstarten av klubben togs just på en måndag
Italienska är ett språk s
Quote from Funbeat user on 24 June 2009, 22:40I min värld finns inte många bra associationer med måndagar.
I min värld finns inte många bra associationer med måndagar.