Quote from Funbeat user on 16 January 2012, 19:50Håkan:
Tack för länkarna. Visst är det som du säger rätt små skillnader i watt räknat mellan mer och mindre "aero" framhjul. Särskilt i hastigheter under 40 km/h.Men nog kan du hålla med om att DA C24-hjulen är rätt så aero för sin låga profil. Med 14,
Håkan:
Tack för länkarna. Visst är det som du säger rätt små skillnader i watt räknat mellan mer och mindre "aero" framhjul. Särskilt i hastigheter under 40 km/h.
Men nog kan du hålla med om att DA C24-hjulen är rätt så aero för sin låga profil. Med 14,
Quote from Berit Bengtson on 16 January 2012, 20:13Visst är det så.
För att få perspektiv på den skillnaden så kan det vara >20W skillnad i rullmotstånd mellan olika däck.
Visst är det så.
För att få perspektiv på den skillnaden så kan det vara >20W skillnad i rullmotstånd mellan olika däck.
Quote from Funbeat user on 16 January 2012, 20:18För att inte tala om frontalytan med och utan klen bål.
För att inte tala om frontalytan med och utan klen bål.
Quote from Funbeat user on 16 January 2012, 21:04Nu är frågan, vad tycker TS om överkursen ?
Nu är frågan, vad tycker TS om överkursen ?
Quote from Funbeat user on 16 January 2012, 21:05(t+)
(t+)