Quote from Funbeat user on 15 May 2011, 18:15Fast de empiriska erfarenheterna ger ett annat resultat, och placeringar i resultatlistan.
Fast de empiriska erfarenheterna ger ett annat resultat, och placeringar i resultatlistan.
Quote from Funbeat user on 15 May 2011, 18:18Fakta som strider mot teorin. I Rasmus värld, betyder det att de är inte sant.
Det Rasmus säger är väldigt ointressant. Ingen kör omkring med låg kadens och låg belastningen. Man rör sig inte särskilt mycket under sådana förhållanden.
Det är riktigt att
Fakta som strider mot teorin. I Rasmus värld, betyder det att de är inte sant.
Det Rasmus säger är väldigt ointressant. Ingen kör omkring med låg kadens och låg belastningen. Man rör sig inte särskilt mycket under sådana förhållanden.
Det är riktigt att
Quote from Funbeat user on 15 May 2011, 18:22Jag brukar ligga mellan 80/90 växlar då jag kör över 90 i kades fungerar bra för mig.
Jag brukar ligga mellan 80/90 växlar då jag kör över 90 i kades fungerar bra för mig.
Quote from Funbeat user on 15 May 2011, 18:24Nu hänger jag inte med i begreppen.
Rasmus betyder det du skriver att din mjölksyretröskel ligger högre då du cyklar med låg kadens än då du cyklar med hög kadens? Har hört att det ska vara tvärtom men det beror kanske på hur stora muskler man har?
Nu hänger jag inte med i begreppen.
Rasmus betyder det du skriver att din mjölksyretröskel ligger högre då du cyklar med låg kadens än då du cyklar med hög kadens? Har hört att det ska vara tvärtom men det beror kanske på hur stora muskler man har?
Quote from Funbeat user on 15 May 2011, 18:56Som sagt, detta handlar om kroppen. I tävlingar (David, endast en mikroskopisk andel av all cykling är tävling, eller träning inför tävling, så strunta i ditt eviga tjat om tävling, ok?), tempo undantaget, finns det andra krav än enbart rent kroppslig pre
Som sagt, detta handlar om kroppen. I tävlingar (David, endast en mikroskopisk andel av all cykling är tävling, eller träning inför tävling, så strunta i ditt eviga tjat om tävling, ok?), tempo undantaget, finns det andra krav än enbart rent kroppslig pre
Quote from Funbeat user on 15 May 2011, 19:01Varför "vinner" du då inte Bergakungens tempolopp? Det är bara att köra på en tyngre växel?
Varför "vinner" du då inte Bergakungens tempolopp? Det är bara att köra på en tyngre växel?
Quote from Funbeat user on 15 May 2011, 19:15Bara att börja läsa för er som inte har något annat att göra såhär på söndagen>>>
http://sv.wikipedia.org/wiki/H%C3%A4vst%C3%A5ng#Mekanikens_gyllene_regel
Bara att börja läsa för er som inte har något annat att göra såhär på söndagen>>>
http://sv.wikipedia.org/wiki/H%C3%A4vst%C3%A5ng#Mekanikens_gyllene_regel
Quote from Funbeat user on 15 May 2011, 19:16eller varför inte hög växel och hög kadens ...
eller varför inte hög växel och hög kadens ...
Quote from Funbeat user on 15 May 2011, 19:20Gäller verkligen fysiklagarna i Lerdiket?
Gäller verkligen fysiklagarna i Lerdiket?
Quote from Funbeat user on 15 May 2011, 21:43E=mc
E=mc